علی پروین:

در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنیم تا به همه بفهمانیم که در مقابل صهیونیست ها متحد هستیم

من همیشه در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنم و از مردم هم می خواهم که در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹ - 29July 2013

در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنیم تا به همه بفهمانیم که در مقابل صهیونیست ها متحد هستیم

علی پروین پیشکسوت فوتبال در حاشیه سیزدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد( حامی ملت مظلوم فلسطین) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در مورد علت حضورش در این همایش گفت: من همواره نسبت به دوستان بسیجی خودم ابراز علاقه و ارادت دارم و همیشه به آنها افتخار می کنم.    

وی گفت: دوستان من، چندسال است که از بنده برای حضور در این همایش دعوت می کنند ولی متأسفانه من نمی توانستم حضور پیدا کنم اما امروز وقت داشتم و آمدم و خیلی خوشحال هستم که در جمع این بسیجیان حضور دارم.    

پروین در پاسخ به این سوال که آیا عدم رقابت ورزشکاران ما با رژیم صهیونیستی، امری تحمیلی از سوی دولت به ورزشکاران است یا خیر، گفت: چون نظام ما با رژیم صهیونیستی دارای اختلاف است، طبیعی است که ورزشکاران ما وقتی در مقابل آنها قرار می گیرند، از رقابت سر باز می زنند.

وی ادامه داد: این اقدام نیز افتخاری برای ورزشکاران و نظام ما می باشد که اینقدر شهامت دارند و از مدال طلا به خاطر نظامشان گذشت می کنند. بنابراین، هیچ گاه نمی توان این اقدام ورزشکاران ما را تحمیلی دانست بلکه با اختیار خودشان دست به این اقدام می زنند.

این پیشکوست فوتبال کشور ضمن بیان حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: من از مردم می خواهم که در این راهپیمایی شرکت کنند تا به همگان بفهمانیم که همه ایرانی ها در مقابل آمریکا متحد هستند.      

نظر شما
پربیننده ها