حجت الاسلام رئیسی:

دغدغه‌ی شهدا حمایت از ولایت بود/ مردم ایران از قطعنامه‌های دشمنان هراسی ندارند

معاون اول قوه قضاییه گفت: بیداری اسلامی که امروز در کشور‌های دیگر مشاهده می‌شود، به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۱۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳ - 13April 2014

دغدغه‌ی شهدا حمایت از ولایت بود/ مردم ایران از قطعنامه‌های دشمنان هراسی ندارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین "سید ابراهیم رئیسی" معاون اول قوه قضاییه در مراسم خاکسپاری سه شهید گمنام که صبح امروز در ستاد پلیس راهور برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) اظهار کرد: انسانهایی هستند که دغدغه آنها دغدغه ولی خداست و تمام وجودشان برای حمایت از ولایت و ولی خدا است. شهدا جزو همان انسانها هستند.

وی افزود: امروز در اینجا جمع شدهایم برای تشییع شهدایی که تمام وجوشان دغدغه دینی و ارزشهای دینی بوده است و اگر از آنها بپرسند چه توصیهای برای ما و بازماندگان دارید، در وصیت نامه تک تکشان نوشته شده است "ولی فقیه خود را تنها نگذارید و در مقابل دشمنان از هیچ چیز نهراسید."

معاون اول قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در آغازین روزهای سال ۹۳ که مزین به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" است، این حرکت نیز یکی از جلوههای فرهنگ جهاد و شهادت است. تمام نهادها و تمام اقشار جامعه ما باید از فرهنگ جهاد و شهادت در مقابل دشمنان پیروی کنند و راه رهایی در فرهنگ جهاد و شهادت را پیدا کنند.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: دیروز جوانان ما در جماران فریاد میزدند "روح منی خمینی، بت شکنی خمینی" و امروز در همان عرصه در محضر مقام معظم رهبری فریاد میزنند "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست" این شعار به این معنی است که امروز جوانان و مردم کشور ما با تاسی به ام البنین(س) و فرزند بزرگوارشان حضرت ابوالفضل(ع) تنها دغدغهشان دغدغه ولی خداست.

معاون اول قوه قضاییه خطاب به دشمنان این مرز و بوم اظهار کرد: دشمنان ما بدانند عزم نیروهای مسلح و ناجا برای دفاع از ارزشهای انقلاب و ولایت است جزم است. ما فرهنگ جهاد و شهادت را گرامی میداریم و در راه خدا سستی در وجود ما راهی ندارد.

وی در پایان با اشاره به تصویب قطعنامههای دشمنان گفت: دشمنان بدانند با تصویب قطعنامهها و یاوه گوییهایشان هیچ هراسی در دل مردم ایران راه نمییابد و این یاوه گوییها و قطعنامهها را به هیچ حساب نمیکنند. ملت ایران پیام ایستادگی خود را به ملتهای دیگر رسانده و این بیداری اسلامی که امروز در کشورهای دیگر مشاهده میشود، به برکت خون همین شهدا است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار