برگزاری جشنواره فیلم مقاومت با موضوع فتنه و جریانات انحرافی

دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت فیلم‌هایی را که با موضوع فتنه ۸۸ و حواشی آن و نیز، جریانات انحرافی تولید شده باشد برای حضور در مسابقه می‌پذیرد.
کد خبر: ۱۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲ - 15April 2014

برگزاری جشنواره فیلم مقاومت با موضوع فتنه و جریانات انحرافی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از همه سینماگران و فیلمسازانی که با موضوع فتنه و جریانات انحرافی فیلم ساختهاند دعوت کرد آثارشان تا 3 خردادماه به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان سمیه- خیابان خاقانی- کوچه طبرسی – پلاک 6 – طبقه دوم ارسال یا تحویل نمایند.

در این خبر اضافه شد: دوره سیزدهم جشنواره بین المللی مقاومت قرار است با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی درنظر دارد در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بینالملل» همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شود.

«انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی درنظر دارد سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت را در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بینالملل» در قالب بخشهای مختلف فیلمهای سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشمانداز سینمای مقاومت ایران، نشستهای تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامههای جانبی برگزار نماید.

«تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسههای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی»، «مقاومت و بیداری اسلامی»، «مقابله با استکبار جهانی»، «تروریسم» و «صهیونیزم بینالملل» به عنوان مهمترین اهداف این رویداد سینمایی اعلام شده است.

فراخوان جشنواره بر روی سایت جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به نشانی www. moqavematfilmfest. ir قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار