دریادار دوم حسنی مقدم:

با حضور ولایی خود در روز قدس از مردم فلسطین و آرمانهای امام راحل(ره) حمایت کنید

دریادار دوم حسنی مقدم در جمع فرماندهان و کارکنان مرکز آموزش تخصصهای دریایی رشت گفت: با حضور ولایی خود در روز قدس از مردم فلسطین و آرمانهای امام راحل(ره) حمایت کنید تا برگ زرینی دیگر بر حضور و همراهی ملت قهرمان ایران به ثبت برسد.
کد خبر: ۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵ - 01August 2013

با حضور ولایی خود  در روز قدس از مردم فلسطین و آرمانهای امام راحل(ره) حمایت کنید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دریادار دوم تورج حسنی مقدم فرمانده مرکز آموزش تخصصهای دریایی رشت ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام علی(ع)،گفت:شب های قدر بهترین زمان برای آمرزش گناهان و مغفرت است که خداوند متعال  قرآن، کتاب هدایت گر بشر را در شب قدر بر پیامبر اسلام(ص) نازل کرد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به نهج البلاغه،اظهار داشت: همه باید ضمن بهره گیری از تعالیم اسلام و قرآن کریم از آموزه های نهج البلاغه نیز استفاده کنیم چرا که نهج البلاغه بهترین تفسیر برای مطالب عالی قرآن است که از لسان مولای متقیان حضرت علی(ع) که خود حافظ و کاتب قرآن است به دست ما رسیده لذا نورانیت قرآن را نیز در بر دارد.
دریادار دوم حسنی مقدم با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس ابراز داشت: با حضور ولایی خود  در روز قدس از مردم فلسطین و آرمانهای امام راحل(ره) حمایت کنید تا برگ زرینی دیگر بر حضور و همراهی ملت  قهرمان ایران  به ثبت برسد
 
وی در پایان اظهار داشت : نهج البلاغه بهترین تفسیر برای مطالب عالی قرآن است
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار