تاکید حزب الله لبنان بر اهمیت برگزاری روز قدس

سید حسن نصرالله با اشاره به تحولات منطقه توجه بیشتر به موضوع فلسطین را ضرورتی حیاتی قلمداد کرد و از همه مسلمانان درخواست کرد در تظاهرات روز قدس شرکت نمایند.
کد خبر: ۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹ - 02August 2013

تاکید حزب الله لبنان بر اهمیت برگزاری روز قدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای منطقه و همچنین فلسطین اشغالی، ضمن تاکید بر تداوم اهمیت موضوع فلسطین و روز قدس برای جهان اسلام از همه مسلمانان برای دعوت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

سید حسن نصرالله با اشاره با نام گذاری این روز به روز قدس توسط امام خمینی (ره)، برگزاری هر چه باشکوه تر روز قدس را ضرورتی برای حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از حقوق مردم آن برشمرد و تاکید نموده است که تحولات اخیر منطقه نباید باعث فراموشی موضوع فلسطین گردد.

به گزارش "المنار" لبنان: دبیر کل حزب الله لبنان برگزاری راهپیمایی روز قدس را نمایانگر مواضع مسلمانان در مورد موضوع فلسطین توصیف کرده است و در این راستا با توجه به اهمیت این موضوع خواستار مشارکت گسترده در تظاهرات ضدصهیونیستی در این روز شده است.

ایشان همچنین با اشاره به جنایات صهیونیست ها در ترور شخصیت ها و رهبران مقاومت مانند ترور افرادی همچون شهید عماد مغنیه گفته اند که ممکن است شکل برگزاری تجمعات و روند مبارزات علیه رژیم صهیونیستی توسط مقاومت تغییر کرده باشد اما مقاومت همچنان بر موضع اصولی خود مبنی بر دفاع از ملت فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر تاکید دارد.
 

نظر شما
پربیننده ها