حجت‌الاسلام نبیل قاووق مطرح کرد

سیطرۀ قدرت حزب الله از جنوب لبنان تا القصیر و یبرود در سوریه

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت اسلامی در لبنان موفق شده است تا اراده تکفیری‌ها را همچون اراده اسرائیل درهم بشکند.
کد خبر: ۱۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳ - 21April 2014

سیطرۀ قدرت حزب الله از جنوب لبنان تا القصیر و یبرود در سوریه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روزنامه القدس العربی، حجتالاسلام والمسلمین "نبیل قاووق" نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی تاکید کرده است که حزب الله موفق شد تا اراده تکفیریها را همچون اراده اسرائیل درهم بشکند.

"قاووق" اعلام کرد که حزب الله موفق شده است مسیر ورود خودروهای بمبگذاری شده از منطقه القلمون در سوریه به لبنان را مسدود کرده و همچنین این حزب پیروزیهای خود را در میادین نبرد گسترده از جنوب لبنان تا القصیر و یبرود در سوریه به ثبت برساند.

وی همچنین تاکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان توانسته است پروژه تکفیریها را در مسیر زوال و نابودی قرار دهد، مرحله پس از القلمون همچون مراحل پیشین آن نیست.

"قاووق" در خصوص لبنان توضیح داد که این کشور هم اکنون مصونتر شده است زیرا ما موفق شدیم تا در این جنگ مقرها و گارگاههای مرگ و همچنین مسیرهای آنان را مسدود کنیم.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در خصوص پیروزی مقاومت بر تکفیریها تاکید کرد که تکفیریها و پشتیبانان آنان نتوانستند هیچ پیروزی حتی پیروزی کوچکی بر حزب الله کسب کنند.

وی تاکید کرد که معادله موجود در منطقه همچنان معادله مقاومت و پیروزی است و حزب الله ثابت کرد که حزب پیروز در همه میادین است، از عیترون تا مارون الراس و بنت جبیل در لبنان و از القصیر تا یبرود و رنکوس در سوریه.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار