سردار مؤمنی:

رسانه ملی رعایت قانون را به گفتمان عمومی تبدیل کرد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، با تقدیر از نقش مؤثر صدا و سیما در کاهش حوادث ترافیکی گفت: سیما رعایت قانون را به گفتمان عمومی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۱۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴ - 23April 2014

رسانه ملی رعایت قانون را به گفتمان عمومی تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "اسکندر مؤمنی" در خصوص سرعت ثبت شده خودروها از طریق دوربینهای راهنمایی و رانندگی  گفت: در نوروز امسال نزدیک به 180 میلیون بار دوربینهای راهنمایی و رانندگی عبور خودروها را ثبت کردند که سرعت متوسط آنها نسبت به سال گذشته با 4 کیلومتر کاهش به 77 کیلومتر در ساعت رسید که این مهم ستودنی است. 

وی افزود: تخلفات راهنمایی و رانندگی در نوروز 93 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 31 درصد کاهش و میزان کشتههای سرصحنه حوادث، 15 درصد کاهش داشته است که بی تردید یکی از دلایل اصلی این آمارهای قابل توجه همکاری بسیار خوب سیما و اطلاع رسانی گسترده توام با فرهنگسازی در بخشهای مختلف رسانه ملی است.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: حوزه معاونت سیما همانند دیگر حوزههای رسانه ملی در سطح مدیران و برنامهسازان با عزمی بسیار بزرگ و ستودنی، متعهدانه و هوشمندانه نقش بسیار برجسته خود را ایفا کردند.
 
سردار مومنی، تصریح کرد: اطلاع رسانی از وضع جادهها و تقویت نشاط مردم که حاصل تلاش رسانه ملی بود در کاهش تخلفات و نحوه رانندگی بسیار تاثیرگذار بود.
 
وی با بیان اینکه موضوع ترافیک دغدغه همگان است و برای حل این دغدغه همگانی همه باید پای کار بیاییم، افزود: موضوع ترافیک به صورت دستوری و شعاری حل نمیشود و گاهی چند ثانیه پیام ترافیکی در یک مجموعه تلویزیونی بسیار موثرتر از دیگر اشکال پیامرسانی در این خصوص است.
نظر شما
پربیننده ها