فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان حامل 70 کیلوگرم تریاک در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از درگیری پلیس با قاچاقچیان مسلح و توقیف 70 کیلوگرم تریاک طی عملیات پلیسی شب گذشته در شهرستان باشت خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱ - 24April 2014

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان حامل 70 کیلوگرم تریاک در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "غلامعباس غلامزاده" فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: به دنبال اطلاعات به دست آمده مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدری را از یکی از استان های جنوبی کشور وارد شهرستان باشت کنند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا ساعت 21 شب گذشته چند اکیپ از پلیس مواد مخدر و چند یگان انتظامی از شهرستان های باشت و گچساران پس از آموزش های لازم و صدور دستورات هوشیاری با امکانات و تجهیزات لازم جهت پوشش محورها و دستگیری قاچاقچیان اعزام شدند.

سرهنگ غلامزاده ادامه داد: ماموران در اجرای تور ایست و بازرسی در پل بریم شهرستان باشت ، خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر قاچاقچیان را مشاهده که سرنشینان خودرو با دیدن پلیس اقدام به فرار کردند و با تعقیب و گریز پلیس، درگیری مسلحانه آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاچاقچیان با شدت درگیری مسلحانه در گردنه شلال دان ، عرصه را بر خود تنگ دیدند، که با اقدامات پلیسی و انتظامی 4 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که در بازرسی از این خودرو مقدار 70 کیلوگرم تریاک کشف و خودروی این متهمان توقیف شد.

سرهنگ غلامزاده در پایان ضمن اشاره به معرفی متهمان به مقامات قضایی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا در این خصوص اقدام لازم صورت پذیرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار