زندگی پدر شهید به روایت پسر نوشته شد

محمدرضا صدوق نویسنده کتاب «مجتهد بی‌نشان» گفت: کتاب مجتهد بی‌نام و نشان مجموعه زندگینامه و خاطرات پدر شهیدم محمدصادق صدوق است که در سال ۱۳۴۰ توسط ساواک به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۷۳۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸ - 28April 2014

زندگی پدر شهید به روایت پسر نوشته شد

محمدرضا صدوق نویسنده کتاب «مجتهد بی نشان» در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: کتاب مجتهد بینام و نشان مجموعه زندگینامه و خاطرات پدر شهیدم محمدصدق صدوق است که در سال ۱۳۴۰ توسط ساواک به شهادت رسید.

وی افزود: قبل از چاپ این کتاب، «بینام و نشان» از مجموعه کتابهای یادگاران انقلاب از سوی انتشارات نشر شاهد منتشر شده بود.

صدوق تصریح کرد: کتاب «مجتهد بی نشان» تکمیل کننده کتاب قبلی است که در سه فصل به بررسی خاطرات دوستان، همکلاسیها و خانواده وی میپردازد.

نوینده کتاب «مجتهد بینشان» خاطر نشان کرد: همچنین در این کتاب حکم مراجع، اسناد، دست نوشتههای شهید و عکسهای شهید نیز ضمیمه شده است.

یادآور میشود، شهید محمدصادق صدوق، فرزند شیخ فرج الله صدوق در سال ۱۳۰۳ در روستای تکین گلپایگان به دنیا آمد و در ۳۴ سالگی به درجه اجتهاد نائل امد. وی از شاگردان ممتاز درس شهید بروجردی و در حوزه عملیه قم به تدریس مشغول بود.

وی در سال ۱۳۴۰ توسط ساواک دستگیر و به شهادت رسید و تا کنون اثری از پیکر وی نیست.

این کتاب قرار است تا بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب از سوی نشر هدی روانه بازار نشر شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
-
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
0
0
هرجه از پدید آورندگان انقلاب اسلامی بنوسید کم است . سعی کنید هدف شیوه مبارزه و خفقان آن دوران را برای نسل جدید مکتوب کنید
عبدالحسین
|
-
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
0
0
سلام. من تصویر این شهید عزیز را روی دیوار یکی از ساختمان های خیابان صفاشهر قم دیدم. کنجکاو شدم درباره ایشون بیشتر بدون. خوبه که امثال این مرد بزرگ و تلاش‌هاشون برجسته بشه تا همه به خصوص طلاب علوم دینی از انها الگو بگیرن
شادی روح همه‌ی شهدا به ویژه این شهید گرانقدر صلوات
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار