جانشین معاون نیروی انسانی ناجا:

"سلامت محوری"از اولویت های ناجاست

جانشین معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی، «سلامت محوری» را اولویت فرماندهان این نیرو دانست و افزود: در تلاش هستیم با ارتقا کیفیت خدمات به کارکنان، دغدغه معیشتی آنها را به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۱۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ - 28April 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "خسرو اسکندری" جانشین معاون نیروی انسانی ناجا در حاشیه عیادت از کارکنان بستری در بیمارستان امام سجاد(ع) با اشاره به هفته سلامت، گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، این مدیریت در حوزه سلامت، برنامه هایی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های ما باید سلامت محور باشد، افزود: فرماندهان و روسای ارشد این نیرو در سراسر کشور باید به سلامت خود و کارکنانشان توجه ویژه داشته باشند.
 
این مقام ارشد انتظامی به کارکنان این نیرو توصیه کرد، با توجه به سلامت خود و اهمیت موضوع «خود مراقبتی» گام های موثری در راستای سلامت خود و خانواده شان بردارند.
 
اسکندری تاکید کرد: با توجه به سختی، تنوع، تعدد و پیچیدگی نیروی انتظامی و ماموریت های محوله آن، سلامت کارکنان حرف اول را می زند، بگونه ای که در کیفیت و ارتقا ماموریت ها نقش اساسی دارد.
 
وی با بیان اینکه مبحث نگهداشت پرسنل، اولویت نیروی انسانی ناجا به شمار می آید، گفت: درصددیم در بحث بکارگیری صحیح کارکنان و سازماندهی آنها در مشاغل، حق و حقوق آنها را استیفا کنیم.
 
جانشین معاون نیروی انسانی ناجا بر توجه و تمرکز به مسایل رفاهی کارکنان تاکید کرد و افزود: بمنظور تجدید روحیه کارکنان در استفاده از اماکن رفاهی و ارائه خدمات به آنها توجه داشته باشیم که بتوانیم در سال جاری خدمات مناسبی به آنها ارائه دهیم.
 
وی ادامه داد: در تلاش هستیم، بحث وام مسکن، حوزه خدمات، بیمه و... در سال جاری ارتقا پیدا کند به نحویکه دغدغه های کارکنان در این رابطه به حداقل برسد.
 
اسکندری، اولویت ارائه خدمات رفاهی به پرسنل را به سرانگشتان و کارکنانی که در مشاغل سخت و عملیاتی خدمت می کنند، دانست و افزود: مزایای شغلی، استفاده از خدمات رفاهی و ارشدیت از جمله این موارد است.
 
وی از ارائه خدمات ویژه به کارکنان بیمار صعب العلاج خبر داد و افزود: همچنین کارکنان معسر که امکان پرداخت هزینه های درمانی را ندارند، تحت پوشش قرار گرفته و بودجه مناسبی پیش بینی شده است.
 
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی وزرات بهداشت، بیمارستان امام سجاد(ع) علی رغم محدودیت و مشکلات، در میان بیمارستان های تهران رتبه خوبی کسب کرده که این حاصل توجه به سلامت کارکنان، ارائه خدمات پزشکی مناسب و با کیفیت مطلوب است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار