نماینده مردم یزد در مجلس:

مسئولین باید همیشه دغدغه هجمه فرهنگی و اقتصادی دشمن را داشته باشند

محمد صالح جوکار لازمه رسیدن به اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی را نگاه به درون دانست و تأکید کرد: اگر می خواهیم نظام اسلامی مستحکم داشته باشیم، باید به نیروهای درونی تکیه کرده و از ظرفیت های انسانی و طبیعی موجود در کشور بهره ببریم.
کد خبر: ۱۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹ - 28April 2014

مسئولین باید همیشه دغدغه هجمه فرهنگی و اقتصادی دشمن را داشته باشند

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس ازیزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، در جمع طلّاب و روحانیون بسیجی شهرستان یزد در محل سازمان تبلیغات اسلامی این شهر با اشاره به نامگذاری امسال، توسط مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: یکی از دلایل عمدهٔ قرار گرفتن واژه «اقتصاد» در شعار امسال، تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد نگاه به درون در مسائل اقتصادی است.

محمد صالح جوکار لازمهٔ رسیدن به اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی را نگاه به درون عنوان و تأکید کرد: اگر میخواهیم نظام اسلامی مستحکم داشته باشیم، باید به نیروهای درونی تکیه کرده و از ظرفیتهای انسانی و طبیعی موجود در کشور بهره ببریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از طریق تحریمها و ایجاد مشکلات اقتصادی، سعی در جدا کردن مردم از نظام اسلامی دارد، ابراز داشت: امروز دشمن با ملت ایران وارد جنگ اقتصادی شده است ولی اگر در برابر تحریمها ایستادگی کنیم و ماهیت کار و اقتصاد مردم باشند، اقتصاد سالمی خواهیم داشت و دشمن را شکست خورده به عقب خواهیم راند.

جوکار نقش روحانیون در معرفی اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی را یادآور شد و گفت: لازم است روحانیون گرامی در بسیج طلّاب و سازمان تبلیغات، کارگروههای اقتصادی و جلسات هم اندیشی تشکیل دهند و در تعریف صحیح از اقتصاد مقاومتی و سبک زنگی اسلامی، همکاری کنند.

وی نقض تعهدات درون توافقنامهٔ ژنو از سوی غربیها را دلیلی بر عدم اعتماد به آنها اعلام کرد و افزود: هر چند به مذاکرات خوش بین نیستیم اما هیچگاه میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد و اجازه نمیدهیم از خطوط قرمز و چارچوبهای ما عبور کنند.

جوکار مدیرت جهاد گونه همراه با تخصص و تعهد را لازمهٔ کار مدیران دانست و خاطر نشان کرد: در برابر این هجمههای فرهنگی و اقتصادی دشمنان باید همچون دوران دفاع مقدس، ۲۴ ساعته دغدغه داشته باشیم و پیام اسلام را به جهانیان ابلاغ  و الگوی دیگر کشورها باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار