بشار اسد:

حس میهن‌دوستی مردم سوریه راه را بر طمع قدرت‌های بزرگ بست

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: حس میهن‌دوستی مردم سوریه دلیل مهم مقاومت این کشور در برابر قدرتمند‌ترین نیروهایی است که با حمایت از تروریست‌ها به دنبال تحقق اهداف خود در سوریه بودند.
کد خبر: ۱۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵ - 30April 2014

حس میهن‌دوستی مردم سوریه راه را بر طمع قدرت‌های بزرگ بست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری العهد، بشار اسد روز سه شنبه در دیدار با خانوادههای شهدای ارتش سوریه تاکید کرد: ملت سوریه در خلال جنگی که با آن به سر میبرند حس میهن دوستی خود را به بهترین شکل ممکن نشان دادند خانوادههایی که فرزندان خود را تشویق کرده و به آنها اجازه دادند که برای دفاع از تاریخ سوریه و آینده فرزندان میهنشان به نیروهای مسلح سوریه ملحق شوند با وجود اینکه میدانستند ممکن است در این راه فرزندشان را از دست بدهند.

وی افزود: آمادگی مردم سوریه برای تقدیم گرانبهاترین چیز نزد خود در راه دفاع از کشورشان و اجازه ندادن به دشمنان برای نابودی سوریه یکی از دلایل مهم مقاومت کشور در برابر قدرتمندترین نیروهایی است که همه گونه برای این جنگ هزینه کردند از پول گرفته تا اعزام تروریسم تا بتوانند اهداف خود را در سوریه محقق کنند.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: ادامه این راه به ملت سوریه نه فقط مقاومت بلکه پیروزی را نوید میدهد.

بشار اسد گفت: فداکاریهای شهدا و خانوادههایشان از سوی همه مردم سوریه جای تقدیر دارد و اگر این جانفشانیها نبود سوریه هم باقی نمانده بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار