رییس پلیس غرب استان تهران خبر داد

کشف ۹۴۱ کیلو مواد مخدر در غرب استان تهران

رییس پلیس غرب استان تهران از افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر و کشف ۹۴۱ کیلوگرم موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در غرب استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ - 29April 2014

کشف ۹۴۱ کیلو مواد مخدر در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "ناصر اصلانی" فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در تشریح عملکرد پلیس در ۳۸ روز گذشته، گفت: با افزایش اقدامات کنترلی و عملیاتی پلیس در عین پیچیدگی فعالیت قاچاقچیان و تهبکاران، شاهد کشفیات خوب موادمخدر در مدت زمان گذشته بودیم.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در این زمینه افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر در ۳۸ روز گذشته با دستگیری تعدادی از قاچاقچیان، ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه را توقیف و ۹۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

سردار اصلانی یادآور شد: در نتیجه تشدید اقدامات کنترلی و بهرهگیری از اکیپهای عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و سایر یگانهای انتظامی، میزان کشفیات و دستگیریها در حوزه مبارزه با قاچاق و عرضه موادمخدر در ۳۸ روز قبل، ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته که بیانگر فعالیت مضاعف کارکنان انتظامی این استان در مبارزه جدی با عرضه و قاچاق موادمخدر بوده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به جزئیات کشفیات موادمخدر گفت: در این مدت، ۶۶۳ کیلو و ۹۵ گرم تریاک، ۲۷۲ کیلو ۴۵ گرم حشیش، ۳ کیلو شیشه، ۱۰ گرم مرفین و ۱ کیلو و۹۲ گرم سایر موادمخدر کشف و ۱ دستگاه خودروی سنگین و ۲۲ دستگاه خودروی سبک از قاچاقچیان توقیف شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار