معاون اجتماعی ناجا در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

نداشتن آگاهی در برخورد با مسائل اجتماعی آسیب‌های جبران‌ناپذیری در پی دارد

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: بسیاری از بزهکاران در اجتماع به دلیل آگاهی نداشتن از مسائل ریز اجتماعی و ضعف در برخورد با این مشکلات در جامعه دچار مشکل می شوند که اگر در خانواده به آن ها به درستی آموزش داده شود دیگر شاهد چنین مسائلی نخواهیم بود.
کد خبر: ۱۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵ - 02May 2014

نداشتن آگاهی در برخورد با مسائل اجتماعی آسیب‌های جبران‌ناپذیری در پی دارد

 سردار "سعید منتظرالمهدی" در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به این که خانواده مهمترین اصل اجتماعی است، اظهار کرد: خانواده به عنوان مهمترین اصل یک اجتماع به شمار میآید که متاسفانه  با وقوع هنجارشکنیهای کوچک در این نهاد، شاهد آسیبهای غیر قابل جبرانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: والدین نباید به بهانه اشتغال از فعالیتهای فرزندان خود غفلت کرده و آنها را به حال خود رها کنند، چرا که این امر باعث جدایی بین فرزندان و والدین خواهد شد و صدمات جدی بر پایه خانواده وارد خواهد کرد.

معاون اجتماعی ناجا در خوصوص لزوم اهمیت آموزش مهارتهای زندگی در خانواده تاکید کرد: بسیاری از بزهکاران در اجتماع به دلیل آگاهی نداشتن از مسائل ریز اجتماعی و ضعف در برخورد با این مشکلات در جامعه دچار مشکل میشوند که اگر در خانواده به آنها به درستی آموزش داده شود دیگر شاهد چنین مسائلی نخواهیم بود.

منتظر المهدی با اشاره به مراکز مشاوره و مددکاریهای خارج از سطح نیروی انتظامی در تهران گفت: تمامی افراد میتوانند با مراجعه به این مراکز مشکلات خود را بدون هیچ دغدغهای حل کنند.

معاون اجتماعی ناجا در پایان گفت: اگر در خانواده رابطهای مستحکم و عاطفی برقرار باشد هرگز شاهد آسیبهای اجتماعی نخواهیم بود و این مسالهای بسیار مهمی است که باید والدین با وقت گذاشتن برای فرزندان خود به این مساله بیشتر بپردازند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار