سردار غلام‌عسگر کریمیان:

روحیه جهادی مشکلات را برطرف می‌کند

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:جنگ هشت ساله تحمیلی عراق علیه ایران جنگ بین اسلام و کفر بود.
کد خبر: ۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹ - 05August 2013

روحیه جهادی مشکلات را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار غلامعسگر کریمیان که در همایشی به مناسبت روز بسیج جامعه زنان و گرامیداشت شهیده مریم فرهانیان اولین شهید شاخص سال در سالن ولایت سپاه استان اردبیل سخن میگفت، افزود: خواهران جزو تأثیرگذارترین قشر جامعه اسلامی ایران محسوب میشود.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که در جامعه امروز دائماً با آن درگیر هستیم و برای نسل جوان یکی از نقاط ابهام تلقی میشود این است که چرا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران مورد تهاجم ابرقدرتهای شرق و غرب قرار گرفت که اصلیترین عامل این تهاجم را میتوان استکبارستیزی، سلطهناپذیری و ظلمناپذیری انقلاب اسلامی دانست.
 
سردار کریمیان یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع صدور انقلاب را مطرح کردند و اسلامی که ایشان برای جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند اسلام ناب محمدی است.
 
وی گفت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حرکتهای قومی و گروهی در کشور تشکیل شد و هریک به سهمخواهی و باجخواهی از انقلاب پرداختند که این توطئه برای شکست یک انقلاب نوپا کافی بود اما با مدیریت منحصر به فرد حضرت امام خمینی (ره) این بحران به نحو احسن مدیریت شد.
 
سردار کریمیان با بیان اینکه ظهور و بروز یک مقاومت مردمی در مقابل دشمن در جنگ تحمیلی به هیچ وجه در برنامهریزیهای دشمن پیشبینی نشده بود،افزود: به همین دلیل بود که توانستیم با وجود وضعیت نابسامان ارتش، سپاه، اقتصاد، فرهنگ و سیاست وارد میدان شویم و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و درنهایت پیروز باشیم. اگر با روحیه جهادی و بسیجی وارد میدان شویم در همه امور موفق خواهیم بود چراکه تأسی به فرهنگ عاشورایی در متن دفاع مقدس از مهترین عوامل پیشرفت اهداف دفاع مقدس بود.
 
وی اظهار کرد: بوجود آمدن مشکلات اقتصادی و تهاجم فرهنگی از اهداف دشمن است که به برکت خون شهدا و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دشمن در این زمینه ناکام مانده است.
 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به موضوع جنگ نرم گفت: بصیرت معنوی و هدایت تنها چراغ راه در فضای غبارآلود جنگ نرم دشمن است.
نظر شما
پربیننده ها