۲ شهید گمنام در دشتستان تشییع و تدفین شدند

با حضور مردم شهید پرور و قدرشناس منطقه وحدتیه دشتستان پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس تشییع و در پارک پارسه وحدتیه دفن شدند.
کد خبر: ۱۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰ - 06May 2014

۲ شهید گمنام در دشتستان تشییع و تدفین شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پیکر پاک دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز بر دستان مردم قدرشناس و رزمندگان دفاع مقدس تشییع و در یادمان شهدا پارک پارسه وحدتیه دفن شد.

این دو شهید ۲۰ و ۲۲ ساله که درعملیاتهای بدر در جزیره مجنون و والفجرهشت در فاو به شهادت رسیدهاند، مردم شهید پرور وحدتیه و شهرها و روستاهای اطراف با حضوری باشکوه از این شهیدان استقبالی بینظیر کردند و آنها را چون فرزند خود در آغوش کشیدند.

امام جمعه شهر وحدتیه در آیین تشییع و تدفین این دو شهید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ورود و حضور این پاکان درگاه حق سبب تطهیر فضا، احیای فضیلتها و نزدیکی قلوب میشود.

حجت الاسلام "سید یعقوب موسوینژاد" با بیان اینکه حضور شهدای گمنام به شهر سبب برکات زیادی میشود، افزود: فضایلی چون شهادت طلبی، ولایت مداری، عزت مداری و پیروی از سرور و سالار شهیدان با وجود این شهیدان در افکار جوانان جامعه تثبیت میشود.

وی با بیان اینکه تقویت بنیه دینی و فرهنگی سبب ناکام ماندن دشمنان در تهاجم فرهنگی میشود، گفت: امروز که جوانان و مردم جامعه ما به نوعی در میدان جنگ رسانهای واقع شدهاند برای پیروزی در مصاف با دشمن نیازمند تقویت فضیلتهای دینی و اخلاقی با چنین کارهای فرهنگی هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار