سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خبر داد

ارسال گزارش گروگانگیری عضو سابق تیم ملی شمشیربازی تا پایان هفته

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اتمام بررسی هیئت تحقیق این کمیسیون درباره ماجرای گروگانگیری عضو سابق تیم ملی شمشیربازی در سیستان و بلوچستان، از ارسال نتیجه این گزارش تا پایان هفته به کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ - 07May 2014

ارسال گزارش گروگانگیری عضو سابق تیم ملی شمشیربازی تا پایان هفته

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سیدحسین نقویحسینی" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتوگویی  با اشاره به گروگانگیری عضو سابق تیم ملی شمشیربازی کشورمان در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پس از اطلاع از این واقعه، هیئتی به ریاست محسنی ثانی تشکیل داد تا این هیئت موضوع گروگانگیری عضو سابق تیم ملی شمشیربازی کشورمان را بررسی کند.
 
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز مشخص نیست این گروگانگیری توسط گروهکهای تروریستی انجام شده است، افزود: با توجه به اینکه هنوز گزارش بررسی هیئت تحقیق به اعضای کمیسیون امنیت ملی ارائه نشده است نمیتوان اظهار نظر قطعی راجع به انگیزههای این گروگانگیری داشت؛ لذا تا زمان اعلام نتیجه بررسی این هیئت نمیتوان راجع به اینکه آیا این اتفاق توسط گروههای تروریستی انجام شده است یا خیر، به صورت قطعی نظر داد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: بررسی هیئت تحقیق درباره این موضوع به اتمام رسیده است و قرار است تا نتیجه این بررسیها طی یکی دو روز آینده در اختیار اعضای کمیسیون امنیت ملی قرار بگیرد.
 
حامد صداقتی، ملیپوش سابق شمشیربازی اسلحه اپه ایران چهارشنبه شب گذشته در حالی که با دو همراه خود با یک خودرو سواری در مسیر چابهار بود، مورد حمله اشرار قرار گرفت و به همراه یکی دیگر از همراهانش گروگان گرفته شد و نفر سوم همراه آنها توسط اشرار کشته شد.
 
صداقتی مقام سوم بازیهای آسیایی 2006 دوحه قطر و نایب قهرمانی مسابقات آسیا را در کارنامهاش دارد.

نظر شما
پربیننده ها