فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی:

سایت UCF در آمادگی صددرصدی تجهیزاتی و پشتیبانی است

امیر جوکار آمادگی سایت یو سی اف منطقه اصفهان را بسیار مناسب ارزیابی و تاکید کرد این سایت به لحاظ تجهیزاتی، نیروی انسانی و پشتیبانی فنی در آمادگی صددرصدی قرار دارد.
کد خبر: ۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶ - 06August 2013

سایت UCF در آمادگی صددرصدی تجهیزاتی و پشتیبانی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نهمین محفل انس با قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)با حضور حجت الاسلام انصاری، سردار بختیاری معاون هماهنگ کننده این قرارگاه و امیر جوکار فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی در سایت پدافندی یو سی اف اصفهان برگزار شد.         

انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در این مراسم گفت: قرآن کتاب هدایت و شفای دلهاست و اگر بخواهیم همه خوبیها را داشته باشیم باید با قرآن مانوس شویم، انس با قرآن شرایطی دارد که اولین مرحله آن روخوانی و خواندن آن است و عالیترین مرحله آن عمل به قرآن و آن کسانیکه با قرآن هستند هم در دنیا و هم در آخرت پیروز و رستگارند.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه با اشاره به فرازهایی از کتاب نهج البلاغه افزود: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و دهه پایانی این ماه متعلق به وجود نازنین حضرت امیرالمومنین علی (ع) است و ایشان در خطبه هجدهم این کتاب گهربار میفرمایند «گناه همچون اسب چموشی است که افسار آن گسیخته و از کنترل خارج شده است و به واسطه این اسب چموش در نهایت صاحبش به آتش دوزخ دچار خواهد شد» پس ما باید به گناه به عنوان یک بیماری و مرض نگاه کنیم و به دنبال درمان و چاره باشیم و بهترین درمان انس با قران است که شفای بیماریها است.
 
همچنین در ادامه این مراسم امیر جوکار فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی آمادگی سایت یو سی اف این منطقه را بسیار مناسب ارزیابی و تاکید کرد: این سایت به لحاظ تجهیزاتی، نیروی انسانی و پشتیبانی فنی در آمادگی صددرصدی قرار دارد.
 
جوکار برگزاری محافل انس با قران را در افزایش روحیه کارکنان بسیار موثر دانست و گفت: کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تاسی از قرآن کریم و با آمادگی کامل از مناطق حساس و حیاتی کشور حراست خواهند کرد.
 
حجت الاسلام سرافراز قاری منتخب کشوری و آقای خالصی از قاریان بین المللی قران کریم در این مراسم به تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید پرداختند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار