دکتر محمد رئیس‌زاده:

روز خبرنگار یادآور حماسه آفرینی آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند ‏

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: این روز یادآور حماسه آفرینیهای آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح ‏دادند و این همت والا و پرثمر را همراه با یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی بویژه شهید محمود صارمی و سید شهیدان اهل ‏قلم ‏شهید مرتضی آوینی می‌ستاییم .‏
کد خبر: ۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳ - 07August 2013

روز خبرنگار یادآور حماسه آفرینی آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند ‏

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر محمد رئیسزاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن گرامیداشت وتبریک روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه ، گفت: حماسه آفرینیها، همت والا و پرثمرخبرنگاران را همراه با یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی بویژه شهید محمود صارمی و سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی میستاییم و از درگاه حضرت حق برای تمامی اهالی خبر و اطلاع رسانی در ادامه این راه توفیق روز افزون مسئلت دارم.

دکتر محمد رئیسزاده ادامه داد: تحولی که امروز در عرصه ی رسانه در کشور ما در حال وقوع است، نقطه ی عطف بسیار مهم و بی سابقه ای است که به همت دست اندر کاران و فعالان بخش در چند سال اخیر محقق شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: امروز رسانه مهمترین ابزار دشمنان قسم خورده انقلاب در عرصه جنگ نرم است اما رسانه تمام توان خود را به میدان آوردهاست تا بانی گسترش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردد.

 وی وظیفه رسانه دلسوز ، غیرتمند و بصیر را که فریادگر حقانیت ملت ایران می باشد نشان دهنده عزت کنونی مردم مسلمان ایران دانست که حاصل نپذیرفتن ذلت تسلیم در برابر قدرتهای استکباری جهان است .

 رئیس زاده اظهار امیدواری کرد: با پویایی و بالندگی بیشتر در آیندهای بسیار نزدیک بتوان به معیارهای کامل رسانه برتر اسلامی دست یافت و دشمنان قسم خورده انقلاب در عرصه جنگ نرم رسانه را ناکام گذاشت.

وی ضمن تبریک هفدهم مرداد ، روز خبرنگار را به این قشر دلسوز و جسور گفت:  برای تمامی خبرنگاران عزیز به خصوص خبرنگاران حوزه سلامت از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی می نمایم و از تک تک عزیزانی که در طول یکسال گذشته با حضور خود در ایفای نقش اطلاع رسانی صادقانه این سازمان را یاری نمودند تشکر و قدردانی کرده و موفقیت همه سخت کوشان عرصه خبر را برای بالندگی و توسعه میهن اسلامی از خداوند مسئلت دارم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار