امیر کیومرث حیدری:

پیروی از مقام معظم رهبری رمز تداوم انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ پیروی از فرامین مقام معظم رهبری رمز تداوم انقلاب اسلامی است و مطیع فرمان ولی فقیه بودن پیروزی امروز ما را همچون جبهه‌های جنگ دیروز تضمین می‌کند.
کد خبر: ۱۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ - 11May 2014

پیروی از مقام معظم رهبری رمز تداوم انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از یادمان شهید وفایی و شهدای عملیات کربلا ۹ در منطقه عمومی سرپلذهاب اظهار کرد: دشمنان همواره در صدد توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و امروز اتاق فکر آنها در صدد مقابله با مواضع قاطع مقام معظم رهبری است به طوری که بتوانند سدی در مقابل این مواضع ایجاد کنند.

وی بیان کرد: در جنگ تحمیلی شهدا با جانفشانی مقابل غراول گریهای دشمن ایستادند و نگذاشتند که امام (ره) تنها بماند از این رو نیز امروز باید در جبهه جنگ نرم نیز در مقابل دشمن ایستاد و نگذاریم دشمنان فرهنگ ما را تسخیر کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با بصیرتی که شهدا بدست آورده بودند، راه خود را انتخاب کردند و امروز خانوادههای شهدا نباید اجازه دهند که علم بصیرت شهدا بر زمین بیافتد و راه شهدا پایان پذیرد.

وی با بیان اینکه پیروزی از ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا(ص) و ائمه معصومین(ع) است، گفت: پیروی از فرامین مقام معظم رهبری روشنگر راه ما است و اگر میخواهیم راه را گم نکنیم باید مطیع فرمان ولی فقیه باشیم تا بتوانیم در جبهههای جنگ امروز نیز چون دیروز بر دشمن پیروز باشیم.

وی با اشاره به تمایز انقلابهای منطقه با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: پیروی از فرامین مقام معظم رهبری رمز تداوم انقلاب اسلامی است چرا که در سایر انقلابها منطقه رهبری همچون مقام معظم رهبری برای آنها وجود نداشت که این انقلابها به شکست منجر شد اما انقلاب اسلامی با رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان ۳۵ سال است که از آرمانهای خود کوتاه نیامده است.

امیر حیدری با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» گفت: تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی به سبب جانفشانی شهدا بود و این شهدا بودند که با نثار خون خود ما را به قلههای افتخار رسانده و ما باید همواره قدردان و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

عملیات کربلای ۹ در سال ۱۳۶۶ با رمز مبارک «یامهدی (عج) ادرکنی» و با هدف آزادسازی ارتفاعات منطقه، در منطقه عملیاتی قصرشیرین توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بهوقوع پیوست و در نتیجه ارتفاعات ۵۴۲ و پاسگاه مرزی باباهادی آزاد شدند.

تصرف ارتفاع ۵۴۲ و ارتفاع تبری، کشته و زخمی شدن بیش از ۲هزار و ۵۰۰ نفر و به اسارت در آمدن ۱۵ نفر، انهدام ۸ دستگاه تانک، ۷ انبار مهمات و ۳۵ دستگاه خودرو دشمن از نتایج این عملیات بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار