تلوزیون سوریه اعلام کرد:

بشار اسد سالم است و در نماز عید فطر حضور یافت

در پی ادعای شورشیان سوریه مبنی بر حمله به خودروی حامل بشار اسد، تلوزیون سوریه با نمایش تصویر وی بیان داشت رئیس جمهور سالم است و در نماز عید فطر نیز شرکت کرده است.
کد خبر: ۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰ - 08August 2013

بشار اسد سالم است و در نماز عید فطر حضور یافت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در حالی که یکی از گروه های شورشیان سوریه ادعا کرده است که با حمله به خودروی حامل بشار اسد در دمشق وی را در مسیر حرکت به سمت یکی از مساجد دمشق مورد هدف قرار داده است، تلوزیون سوریه با پخش گزارشی از شرکت رئیس جمهور در نماز عید فطر بیان داشت بشار اسد سالم است و آسیبی به وی وارد نشده است.


به گزارش "رویترز"، امروز صبح (پنج شنبه) یکی از گروه های شورشیان در سوریه به نام "تحریر الشام" مدعی شد توانسته است با شناسایی خودروی حامل بشار اسد وی را در جریان حرکتش به سوی یکی از مساجد مورد هدف قرار دهد.


در واکنش به این خبر، تلوزیون دولتی سوریه ضمن تکذیب این خبر با پخش تصاویری از شرکت بشار اسد در نماز عید فطر در مسجدی در منطقه مالکی اعلام کرد آسیبی به وی وارد نشده است.


در این رابطه طبق برخی گزارشات اصلا حمله علیه بشار اسد صورت نگرفته و تنها نیروهای امنیتی سوریه با شناسایی و پیش بینی یک عملیات مانع اجرای آن در دمشق شده اند. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار