رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت:

حضور جوانان در اعتکاف نشان از ناکامی دشمن در تهاجم فرهنگی است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: حضور پررنگ جوانان در مراسم دینی و مذهبی نشان می‌دهد که استکبار جهانی در تهاجم فرهنگی علیه ملت و جوانان ما ناکام مانده است.
کد خبر: ۱۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵ - 14May 2014

حضور جوانان در اعتکاف نشان از ناکامی دشمن در تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، حجت الاسلام باقری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی رشت اعتکاف را زمانی برای خلوت کردن و راز و نیاز با خداوند دانست.

حجت الاسلام باقری با اشاره به استقبال بسیار زیاد کارکنان فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی از مراسم اعتکاف گفت: اعتکاف یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، لذا اهمیت حضور در این مراسم معنوی و ترغیب و تشویق جوانان یکی از مهمترین برنامههای عقیدتی سیاسی به شمار میرود.

وی شرکت بیش از ۳۵۰ نفر از کارکنان پایور، کارکنان وظیفه و خانوادهها در مراسم اعتکاف امسال را فرصتی مغتنم شمرده و خاطرنشان کرد: باید با اجرای برنامههای مانند ختم صلوات، سخنرانی وعاظ، بیان احکام و پاسخ به سئوالات شرعی بر ارتقای بصیرت دینی و سیاسی شرکت کنندگان بیفزائیم.

حجت الاسلام باقری در پایان افزود: حضور پررنگ جوانان در مراسم دینی و مذهبی نشان میدهد که استکبار جهانی در تهاجم فرهنگی علیه ملت و جوانان ما ناکام مانده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار