امیر صباحی فرد عنوان کرد

احداث سه سایت موشکی توسط پدافند هوایی در عملیات بیت‌المقدس

جانشین قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: پدافند هوایی در این عملیات غرور آفرین با احداث سه سایت موشکی آسمان منطقه نبرد را برای دشمن نا امن کرد.
کد خبر: ۱۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵ - 24May 2014

احداث سه سایت موشکی توسط پدافند هوایی در عملیات بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، امیر سرتیپ علی رضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر و عید مبعث گفت: ما امروز افتخار می کنیم که کارکنان غیور پدافند با غیرت دوشادوش دیگر همرزمان خود در عملیات بیت المقدس حضور داشتند و نقش به سزایی در این روز بزرگ ایفا نمودند.

امیر صباحی فرد در ادامه با اشاره به نقش پدافند هوایی در عملیات بیت المقدس افزود: پدافند هوایی در این عملیات غرور آفرین با احداث سه سایت موشکی به نام های بدر، خیبر و تبوک و ایجاد سایت های متعدد توپخانه ای آسمان منطقه نبرد را برای دشمن نا امن کردند و منافقان تمام تلاششان را کردند تا این سایت ها را از بین ببرند که به یاری خداوند موفق به این کار نشدند.

وی در ادامه افزود : ارتباط راداری این سایتها با یکدیگر و تبادل اطلاعات به موقع میان این سایت ها از ابتکارات کارکنان پدافندی در آن زمان حساس و بحرانی بود و مجموعه پدافند هوایی ارتش در این عملیات با تقدیم 31 شهید و 28 مجروح و ایجاد بررسی هوایی برای نیروهای عمل کننده و همچنین هدایت صحیح پرواز های هجومی و پدافندی به سمت اهداف مورد نظر نقش خود را در این عملیات به خوبی به انجام رساند.

 امیر صباحی فرد در پایان تصریح کرد: امروز کارکنان ولایتمدار پدافند هوای با بهره گیری از تجارب ارزنده در دوران دفاع مقدس و با قدرت و اقتدار کامل از امنیت به وجود آمده که ثمره خون شهدای عزیز ماست حراست می کنند .

نظر شما
پربیننده ها