سردار منتظرالمهدی خبر داد

انتصاب «اشتری» به عنوان جانشین فرمانده ناجا/ «رادان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا شد

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با تأیید انتصاب «سردار اشتری» به عنوان جانشین فرمانده ناجا گفت: سردار رادان با حکم فرمانده نیروی انتظامی در سمت رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا ادامه فعالیت می‌دهد.
کد خبر: ۲۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ - 27May 2014

انتصاب «اشتری» به عنوان جانشین فرمانده ناجا/ «رادان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سریال زخم به مناسبت هفته نیروی انتظامی با مشارکت شبکه سه سیما و مؤسسه ناجی هنر به تهیه کنندگی آقای علی اکبری و کارگردانی آقای آب پرور و با حضور بازیگرانی همچون دکتر صادقی، لیلا اوتادی، برزو ارجمند و... در ۱۳ قسمت ساخته میشود.

سردار «سعید منتظرالمهدی» در حاشیه افتتاح ساخت سریال زخم که با حضور مدیر شبکه سه سیما، رئیس پلیس پیشگیری ناجا و تعدادی از اهالی هنر برگزار شد، طی سخنانی بر لزوم مشاوره در سطوح مختلف تأکید کرد و گفت: رویکرد اجتماعی این سریال با محوریت تحکیم مبانی خانواده به عنوان کوچکترین و مهمترین نهاد اجتماعی میباشد.

وی اضافه کرد: ظهور و بروز پدیدهها و آسیبهای متنوع در جامعه، پدر و مادران شاغل، گاها فرزندان رها شده و عدم ایجاد فرصت گفتمان در خانواده ضرورت ایجاد مراکز مشاوره را به جهت ارائه راهکارهای مناسب در برخورد با این پدیدهها و تعلیم مهارتهای مقابلهای احساس میشود.

سردار منتظرالمهدی افزود: این سریال در راستای پیشگیری اجتماعی در حوزه مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتریها روی آنتن میرود.

وی در خصوص تغییر و تحولات در نیروی انتظامی ضمن انتقاد از اطلاع رسانی زودهنگام برخی رسانهها با تأیید انتصاب «سردار اشتری» به عنوان جانشین فرمانده ناجا گفت: مراسم تودیع و معارفه جانشین ناجا روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

سردار منتظرالمهدی اضافه کرد: سردار رادان با حکم فرمانده نیروی انتظامی در سمت رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا ادامه فعالیت میدهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار