سردار کرمی:

ناجا امسال طرح کنترل و سالم‌سازی دریا را گسترش می‌دهد

رئیس یگان ویژه گفت: در طرح تابستان امسال گشت‌زنی در مناطقی که تحت پوشش نیست بیشتر می‌شود و سعی می‌کنیم طرح سالم‌سازی دریا را در سایر سواحل شمالی گسترش دهیم.
کد خبر: ۲۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ - 01June 2014

ناجا امسال طرح کنترل و سالم‌سازی دریا را گسترش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسن کرمی" در گفتوگویی با اشاره به اجرای طرح دریا اظهار کرد: امسال نیز طرح دریا در سواحل شمال کشور اجرا میشود. رویکرد یگان ویژه خارج کردن این طرح از حالت پلیسی است. سعی میکنیم امسال طرح دریا همانند طرح تامین امنیت ورزشگاهها اجرا شود تا مردمی که به سواحل میآیند حضور هیچ ماموری را حس نکنند.
 
وی ادامه داد: پنج تا شش گردان این یگان هر سال ماموریت دارند طرح دریا را در سواحل شمال کشور اجرا کنند.
 
رئیس یگان ویژه تصریح کرد: فرهنگ مردم ارتقاء یافته و برای تفریح به سواحل مراجعه میکنند. ما هم نمیخواهیم سواحل را پلیسی کنیم. به همین دلیل نیروهایی که در این طرح مورد بکار گرفته میشوند لباس پلیس بر تن نمیکنند و لباس ویژهای را همانند لباس ماموران تامین امنیت ورزشگاهها بر تن خواهند کرد. روند پلیس در طرح دریا ارشادی و اطلاعرسانی است که با همکاری و همراهی مردم همراه میشود.
 
وی با اعلام اینکه در مناطقی که طرح دریا اجرا شده ناهنجاریها کاهش یافته است، افزود: امکاناتی که استانداریها برای مناطق طرح سالمسازی دریا در نظر میگیرند با توجه به ظرفیت موجود، کم است و فردی که میخواهد هنجارشکنی کند به مناطقی خارج از طرح میرود.
 
سردار کرمی ادامه داد: در طرح تابستان امسال گشتزنی در مناطقی که تحت پوشش نیست بیشتر میشود و سعی میکنیم طرح سالمسازی دریا را در سایر سواحل شمالی گسترش دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار