در پیام ناجا به‌مناسبت روز پاسدار مطرح شد

سوم شعبان روز تحقق پاسداری از اسلام و حقیقت

نیروی انتظامی با صدور پیامی فرا رسیدن سوم شعبان، سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ - 01June 2014

سوم شعبان روز تحقق پاسداری از اسلام و حقیقت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نیروی انتظامی با صدور پیامی فرا رسیدن سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، یادآور حماسهآفرینی و جانفشانیهای پاسداران حریم حرمت قرآن و ولایت و مدافعان سختکوش و همیشه بیدار عرصههای نظم و امنیت کشور عزیزمان ایران میباشد و جای بسی افتخار است برای پاسداران که امام رضوان الله علیه پاسدار شدن را آرزو دانستند.

سوم شعبان، روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام، حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامهای درخشان و پر افتخار در عرصههای مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا میکند.

دوران هشت سال دفاع مقدس تابلو رسایی از دلدادگی پاسداران انقلاب اسلامی به حضرت دوست و تبعیت محض از ولی امر خویش بود از همین روست که رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند:«سپاه پاسداران از متن اسلام جوشش پیدا کرده است و شما پاسداران مانند جوانهای صدر اسلام هستید.

نیروی انتظامی درخشش شعاع پرفروغ برادران پاسدار در دوران دفاع مقدّس و شجاعت وصفناپذیر آنها در تمام عرصههای انقلاب و خلوص و عشق به اسلام و میهن اسلامی ایران را نمادی از ایثار و گذشت آنها در تمامی عرصهها میداند.

مبارک باد روز پاسدار؛ روز آنان که با پروانه حضورشان به دور شمع وطن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه­های دماوند به دوش می­کشند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار