مجتبی شاکری:

انتخاب حسین دهقان به عنوان وزیر دفاع بجاست/ پختگی و نظم از ویژگی های بارز دکتر دهقان است

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: حسین دهقان به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع بالاترین رأی اعتماد را از نمایندگان مجلس خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۸ - 15August 2013

انتخاب حسین دهقان به عنوان وزیر دفاع بجاست/ پختگی و نظم از ویژگی های بارز دکتر دهقان است

 

 مجتبی شاکری در گفت وگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: نباید غافل باشیم که آقای دهقان سابقه اش در وزارت دفاع نیز پررنگ بوده است و تقریبا بازگشت دوباره ایشان به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کاملا بجا و شایسته بوده است.

وی با اشاره به اینکه تصور نمی کنم مخالفتی از سوی نمایندگان مجلس نسبت به برنامه و عملکردهای حسین دهقان وجود داشته است، گفت: وزیرپیشنهادی دفاع به خوبی در کمیسیون های تخصصی مجلس وهمچنین صحن علنی مجلس حضور یافت و برنامه های آتی خود را به صورت آشکار بیان کرد و قطعا بالاترین رأی اعتماد را از نمایندگان مجلس خواهد گرفت.

شاکری با بیان اینکه انتخاب حسین دهقان در پست وزارتخانه حساسی مثل دفاع با تخصص های وی مرتبط بوده است، گفت: دکتر روحانی گزینش مناسبی درخصوص ایشان داشته است. ضمن اینکه دکتر دهقان در گذشته مدیریت بنیاد شهید وامور ایثارگران را برعهده داشته و به خوبی در دوران مدیریتش پختگی و نظم یک مدیر واقعی بر همگان آشکار شد.

وی گفت: برخی از دوستان جانباز نیز علاقه داشتند ایشان دوباره در همین حوزه ورود پیدا کنند که البته با وضعیتی که پیش آمد قاعدتا ایشان بدون رأی مخالف در وزارت دفاع مشغول خواهند شد، درمجموع آینده این وزارتخانه را با حضور ایشان مثبت می دانم.

وی در عین حال گفت: با توجه به فضای کلی مجلس و وجود نمایندگان مخالف تصور می کنم آقایان عباس آخوندی( وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی) و جعفر میلی منفرد( وزیر پیشنهادی علوم) نتواند رای لازم را بیاورد و حداکثر شاید رأی ضعیف بیاورد چرا که فکر می کنم به همین دلیل قضایای جریان 88 باشد.

شاکری درعین حال گفت: آقایان رحمانی فضلی و حسین دهقان نیز با توجه به فضای عمومی مجلس به نظر می رسد بالاترین رأی اعتماد را کسب کنند.

وی درخصوص انتخاب آقای ظریف به عنوان وزیر پیشنهادی امورخارجه گفت: متأسفانه درروزهای اخیر صحبتهایی در خصوص ظریف زده می شود و گروهی وی را وابسته به باند نیویورک و جریانات دیگر می دانند که به نظر این سخنان بی پایه و بی اساس است و نمی تواند بر اساس برهان و دلیل باشد.

شاکری گفت: قطعا گزینش دکتر روحانی بر اساس شایسته سالاری بوده و ایشان تمام زوایا و ابعاد مختلف را درنظر گرفته است به هرحال گزینش دکتر روحانی بر اساس اعتدال گرایی بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار