رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی:

پرورش تکفیری‌ها در منطقه برای مهار تشیع بود

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: در کنفرانس یکی از دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی عنوان شد که برای مهار شیعه باید از مدل اعتقادی تشیع استفاده کرد و چندین سال بعد براساس همین رویکرد، تکفیری‌ها را پرورش دادند، تا شیعیان را مهار کنند.
کد خبر: ۲۱۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ - 06November 2016
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، نخستین یادواره شهدای مدافع حرم جامعه پزشکی با عنوان «سفیدجامگان حریم» ظهر امروز با حضور سرلشکر رحیم صفوی، دکتر رئیس‌زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی، دکتر جلالی رئیس بیمارستان بقیه‌الله (عج) و جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار شد.
 
اگر زمینه برای حضور جامعه پزشکی فراهم شود امکانات کم می‌آوریم
 
دکتر محمد رئیس زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در این مراسم با بیان اینکه امروز آثار و برکات حرکت شهید «فهیده‌»ها را در جبهه‌های مقاومت می‌بینیم، اظهار داشت: در کنفرانس یکی از دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیدند برای مهار تشیع باید مثل خودمان عمل کنند و چندین سال بعد براساس همین نوع نگاه تکفیری‌ها را پرورش دادند تا شیعیان را مهار کنند.

وی با اشاره به اشتیاق حضور جامعه پزشکی در جبهه مقاومت بیان کرد: در جامعه پزشکی کشور اگر زمینه‌ای برای اعزام های داوطلبانه از پرستارها و دکتران فراهم شود، از نظر لجستیک و پشتیبانی برای اعزام آن‌ها کم خواهیم آورد.
 
شهدای مدافع حرم سپر بلای حریم عصمت و طهارت هستند

حجت‌الاسلام دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بقیه الله نیز در ادامه مراسم عنوان کرد: آموزه‌های دینی به ما آموخته است که زندگی یک انسان موحد سراسر جهاد، مقاومت و تلاش است. چون زندگی انسان موحد توام با جهاد است.

وی افزود: خداوند فرمود کسی که برای خانواده تلاش کند و از ناموس و اموالش دفاع کند و در این را جان خود را از دست دهد، همچون شهید است و از ثواب شهید بهره‌مند می‌شود.

حجت الاسلام دهقان گفت: جامعه‌ای که پرچم جهاد در آن برافراشته نباشد حتما زیر بیرق ذلت خواهد رفت. شهدا خود را سپر بلا می‌کنند که کسی وارد حریم عصمت و طهارت نشود، خدا را شاکریم که جامعه ما برای ارج نهادن به این ارزش آماده است.

وی با بیان این نکته که از گوشه و کنار کشور ایران افرادی مردانه از عزت و شرف دفاع می‌کنند، تصریح کرد: امروز از هر رزمنده‌ای که در جبهه مقاومت به زمین می‌افتد و شربت شهادت می‌نوشد، ده ها رزمنده پرچم مبارزه او را برداشته و به جهاد می‌پردازند. 
 
انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها