سردار شرفی عنوان کرد؛

حضور گسترده پلیس پیشگیری در اربعین حسینی(ع)/ برنامه نیروی انتظامی برای تحول کلانتری‌ها

رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: پليس پيشگيری ناجا با تمام ظرفيت، امکانات و استعداد خود و در راستای انجام ماموریت در کنگره عظيم اربعین حسینی شرکت می‌کند.
کد خبر: ۲۱۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ - 07November 2016
حضور گسترده پلیس پیشگیری در اربعین حسینی(ع)/ برنامه نیروی انتظامی برای تحول کلانتری‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رییس پلیس پیشگیری ناجا در نشست شورای عمومی این پليس با اشاره به تحول پليس پیشگیری در حوزه پذيرش مسئوليت‌ها، گفت: با توجه به تاکيد فرمانده نيروی انتظامي مبنی بر اولويت پيشگيري نسبت به ديگر مسايل انتظامی؛ امسال نسبت به سال‌های گذشته پليس پيشگيری بيشترين مسئوليت را در برنامه‌های ناجا به عهده گرفته که می‌توان به مسئوليت اين پليس در مراسم اربعين اشاره کرد. 

وي با بيان اينکه پليس پيشگيری ناجا با تمام ظرفيت، امکانات و استعداد خود در اين کنگره عظيم شرکت می‌کند بر اهتمام ويژه کليه رده‌های نيروی انتظامی جهت برگزاری باشکوه اين مراسم بزرگ در امنيت کامل تاکيد کرد.

سردار شرفی با برشمردن 6 اصل محوری و کارکردی پليس پيشگيری، با عنوان توکل به خدا، انسجام و مسئول‌سازی، برنامه‌ريزی، دقت و انضباط، تحرک و سرعت و خلاقيت و نوآوری، گفت: اين اصول بايد همواره راهنمای عمل کارکنان باشد.

وی با اشاره به ايجاد تحول مديريتی برگرفته از همدلی در پليس پيشگيری، گفت: در مجموعه پليس پيشگيری همدلي يک نعمت بسيار بزرگ است.

ریيس پليس پيشگيری ناجا، وجود سند تحول در حوزه‌ برنامه‌ريزی را يادآور شد و گفت: برنامه‌های اين پليس، همراه کردن ديگران از جمله فرماندهان و مسئولان با اين پليس است تا منابع ما افزايش پيدا کند.

اين مقام ارشد انتظامي با تاکيد به اينکه تحول در آموزش و حرکت جهادی در آن موجب افزايش وسعت حوزه صيانت و پيشگيری جرايم و کاهش تخلفات سازمانی شده است، تصريح کرد: ما در بيشتر شاخص‌ها رشد قابل توجهی داشته‌ايم و بر اساس آمارهای کنونی، بيشترين صيانت در پليس پيشگيری وجود دارد.

وی افزود: در برنامه‌های هفته ناجا نيز ما نسبت به منابع محدودی که داشتيم تحول بسيار خوبی در کيفيت و کميت ايجاد کرديم و برنامه‌های بسيار خوبی را به اجرا گذاشتيم.

سردار شرفی، تحول در منابع و درآمد را نيز از جمله ديگر برنامه‌های پليس پيشگيری دانست که سبب رشد و پيشرفت در ديگر اقدامات خواهد شد.

ریيس پليس پيشگيری ناجا به برنامه نيروی انتظامی در جهت تحول کلانتری‌ها اشاره و تاکيد کرد: مردم در چند موضوع از کلانتری‌ها انتظارات بيشتری دارند که می‌توان به منابع انسانی، ساختار، پشتيبانی، فن‌آوری و صيانت اشاره کرد؛ بايستی هرچه زودتر اقداماتي در جهت بهبود اين شاخص‌ها انجام شود.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار