مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

خدمات ویژه ایثارگران و جانبازان زائر کربلا بصورت شبانه روزی ارائه می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از ارائه خدمات شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۲۱۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ - 15November 2016

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:خدمات ویژه ایثارگران و جانبازان زائر کربلا بصورت شبانه روزی ارائه میشودبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: مدت سه ماه است که در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ستاد اربعینی فارغ از ستاد اربعین کل تشکیل شده که مسئول کمک و خدمت رسانی است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: بنیاد شهید استان با تشکیل ستاد استانی و فعالیت کمیته های فرهنگی ، پشتیبانی، بهداشت و درمان و اطلاع رسانی همانند سایر نهادها و ارگانها ی استان قدم های موثری برداشته است.

 وی افزود: همانند سال گذشته این بنیاد در فراهم نمودن تسهیلات و امکانات پذیرایی، اقامتی، تغذیه، درمان و امور فرهنگی فعالیت می کند؛ در حقیقت، جامعه هدف بنیاد شهید، "ایثارگران" و "جانبازان" است، به همین منظور باید قطعا برای تسهیل در عبور و مرور این بزرگواران اقداماتی انجام شود.

 رستمیان از اختصاص سه پارکینگ، دو مجتمع اقامتی مهمانسرایی و استقرار امکانات درمانی و دارویی در بنیاد مهران خبر داد و تصریح کرد: در پایانه مرزی مهران تجهیزات پزشکی مناسب و سیستم درمان برای این جامعه هدف پیش بینی شده است.

 وی خاطر نشان کرد: بنیاد شهید تمام مسیرهای منتهی به مهران را با 2الی 3هزار متر بنر  ساماندهی فرهنگی کرده است؛ و بخش عمده ای از منابع انسانی سیستم اداری مختص خدمت رسانی  به زوار اربعین است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تاکید کرد: معاونت های ستادی بنیاد استان، بصورت دو روز مامور کشیک، در بنیاد مهران مستقر می باشند و نسبت به انجام وظیفه در خدمتگزاری به زائران ایثارگر کربلای معلی اقدام می کنند.

 رستمیان تشریح کرد: بنیاد شهید جهت خدمت رسانی به ایثارگران با ستاد اربعین استان همکاری های چشمگیری دارد، و هماهنگی های لازم جهت تامین امکانات جانبازان ویلچری نیز انجام شده است.

 وی تاکید کرد: در راستای امور فرهنگی و تبلیغی بیش از 12 هزار کتب ادعیه در نظر گرفته شده که با زمان بندی مشخص بین زائران عزیز و ایثارگران گرامی توزیع میشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از ایثارگران عزیز زائر حسینی سراسر کشورمان در خواست کرد به علت ازدحام بیش از حد و برخی محدودیت ها حتی الامکان داروهای مورد نیاز خود را همراه داشته باشند .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار