مديريت سه مرز شلمچه، مهران و چزابه از طريق پايش تصويري

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تمامي پايانه های مرزی، گيت های ورودي ، مرز و جاده های منتهي به شلمچه، مهران و چزابه از طريق پايش تصويری رصد می شود.
کد خبر: ۲۱۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ - 22November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار محسن فتحي زاده در حاشيه بازديد از مرز شلمچه اظهار داشت: از چند روز گذشته که فرآيند بازگشت از کشور عراق آغاز شده حدود ۷۰ درصد زائران به ميهن اسلامي بازگشته اند.
 
وي با بيان اينکه تا ظهر امروز حدود ۱۴۰ هزار نفر به کشور بازگشته که بحمدلله اين فرآيند پيوسته و روان بوده است، تصريح کرد: در هيچ يک از مرزها مشکلي وجود نداشته و با حمايت مديران و مسئولان دستگاه هاي ملي، استاني و محلي تمام شرايط پذيرايي از زائران و انتقال به شهرهايشان مهيا شده است.
 
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: اتوبوس هايي نزديک پايانه براي آن هايي که از وسيله نقليه عمومي استفاده کرده اند، پيش بيني شده تا با کمترين زمان ممکن به محل سکونت خود بازگردند.
 
وي افزود: به منظور ارائه تسهيلات بيشتر به هموطنان، طرح هاي ترافيکي را اعمال و در بعضي نقاط که حجم ترافيک سنگين بود، مسير را يک طرفه کرديم؛ به عنوان نمونه مي توان به مسير مهران اشاره کرد که هنوز نيز يک طرفه است.
 
سردار فتحي زاده گفت: برابر آخرين وضعيت راه ها، تردد در جاده ها روان و پر حجم است و هيچ گره ترافيکي تا به اين لحظه گزارش نشده و تردد به سهولت در حال انجام است.
 
وي با بيان اينکه در استان خوزستان ظرفيت زيرساخت ها مطلوب است، خاطرنشان کرد: مديران توانمند استان هر دو مرز شلمچه و چزابه را کنترل کرده و ما هيچ دغدغه و نگراني از اين بابت نداشتيم.
 
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به حجم زائران حسيني(ع) که از مرزهاي خوزستان عازم اين سفر معنوي شدند، گفت: حجم زائران در خوزستان، متناسب با ظرفيت استان بود، هرچند اين استان بيش از اين مي تواند پذيراي زائران باشد.
 
سردار فتحي زاده با بيان اينکه مديريت سه مرز شلمچه، مهران و چزابه از طريق پايش تصويري صورت مي گيرد، گفت: ما از مرکز کنترل فرماندهي مستقردر مهران، پايانه های مرزي، گيت هاي ورودي ، مرز و جاده هاي منتهي به اين سه مرز را، رصد مي کنيم.
 
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اينکه هماهنگي بين مسئولان استان خوزستان مشهود است، افزود: از همه مسئولان استاني و محلي که زيرساخت هاي خوبي را به وجود آوردند و همچنين مسئولان فرماندهي انتظامي استان خوزستان که زحمات شبانه روزي زيادي متحمل شدند صميمانه قدرداني مي کنم.  
 
منبع:ایکنا
نظر شما
پربیننده ها