سردار شرفی عنوان کرد؛

امنيت راهپيمايی اربعين؛ محصول مديريت دستگاه‌های انتظامی و امنيتی

ریيس پليس پيشگيری ناجا با بيان اينکه بيش از 85 درصد زوار اربعين به کشور بازگشته‌اند، گفت: برگزاری راهپيمايی بزرگ اربعين در نظم و امنيت محصول مديريت در صحنه نيروهای انتظامی، امنيتی و مشارکت زوار است.
کد خبر: ۲۱۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ - 23November 2016

امنيت راهپيمايی اربعين؛ محصول مديريت دستگاه‌های انتظامی و امنيتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به روند بازگشت زوار به کشور، اظهار کرد: در هيچ يک از مرزها، مشکل خاصی که روند تردد زائران را با اختلال روبرو کند، وجود نداشته است.

وی افزود: با حمايت مسئولان کشوری، استانی و تلاش بی‌وقفه نيروی انتظامی تمام شرايط پذيرايی از زائران و انتقال به شهرهايشان مهيا شده است.

ریيس پليس پيشگيری ناجا با اشاره به اينکه بازگشت زائران حسينی چند روزی است که شروع شده، تصريح کرد: اين موج بازگشت هم چنان ادامه دارد و وظيفه نيروی انتظامی هنوز به پايان نرسيده است.

سردار شرفی در ادامه با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و سرد شدن محسوس هوا، عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با استانداری‌ها، راهداری، اورژانس و هلال احمر انجام گرفته و تمهيدات لازم براي تسهيل در تردد زائران انديشيده شده است.

وی اضافه کرد: با اين حال از مردم خواهش می‌کنيم تا به توصيه‌های ايمنی پليس توجه کرده و از انجام اقدامات سهل‌انگارانه پرهيز کنند و همچنين زوار محترم می‌توانند از ظرفيت بسيار خوب و شايسته توقفگاه‌های پليس استفاده کنند.

اين مقام ارشد ناجا با اشاره به اينکه بيش از 85 درصد زوار به کشور باز گشته‌اند، بيان کرد: بيش از 50 درصد زائران با خودروهای شخصي به مرزها مراجعه کرده بودند که شايسته است در هنگام تحويل گرفتن خودرو خود از پارکينگ ضمن بردباری، حقوق يکديگر را رعايت کنند، ضمن اينکه رانندگان بايد دقيقا محلی که خودرو خود را پارک کرده‌اند به خاطر داشته باشند تا موجب سهولت در ارائه خدمات شود.

ریيس پليس پيشگيری ناجا در پايان با ابراز رضايت از اينکه تا اين لحظه هيچ گونه گره ترافيکي و مشکل خاصی در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه وجود نداشته است، تاکيد کرد: اميدواريم با همکاری کامل مردم و نيروی انتظامی اين ماموريت بزرگ و گسترده تا پايان به خوبی ادامه يابد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار