برگزاری اجتماع بزرگ شکوه پایداری با عنوان مدافعان حرم در زنجان

به مناسبت هفته بسیج اجتماع بزرگ شکوه پایداری با عنوان مدافعان حرم در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ - 26November 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، همایش بزرگ شکوه پایداری با عنوان مدافعان حرم، با حضور محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل مصلی خاتم‎الانبیای زنجان برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان، درویش امیری، استاندار زنجان، سردار کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، مدیر کل حفظ آثار و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند.

در این مراسم فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ویژگی های بسیج به عنوان نیرویی پیشرونده در نظام اسلامی، اظهار داشت: بسیج مدرسه عشق و لشکر مخلص خداست و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون منشا خدمات بوده است.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیجیان همواره منویات مقام معظم رهبری را گوش فرا داده و در صحنه‎ها حضور دارند، تصریح کرد: پس از انقلاب نیز در مقابل استکبار جهانی و دشمنان اسلام در منطقه و جهان ایستادند و امروز تبدیل به الگوی مبارزان و مستضعفان جهان شدند.

وی با بیان اینکه این قشر دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده‎اند، گفت: بسیج با تاسی از منویات مقام معظم رهبری امروز در جهان می‎درخشد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: استان زنجان با تقدیم 3 هزار شهید گلگون کفن همواره دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده است و جوانان بسیجی امروز هم در صحنه دفاع حضور دارند.

سردار کرمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری را بسیج مظهر مردم سالاری دینی در همه عرصه‌ها عنوان کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند با چنین دیدگاهی، اگر بسیج وارد عرصه اقتصاد مقاومتی و علم شود، اقتصاد مقاومتی و علم نیز مردم سالار خواهند شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه هفته بسیج در تبیین نقش و جایگاه بسیج و تقویت روحیه انقلابی و اقتدار ملی تاثیر بسزایی دارد، افزود: یک‌هزار و 550 برنامه در این هفته برگزار شده است.

گفتنی است؛ این برنامه با حضور اقشار مختلف بسیج استان زنجان و مسئولان و فرماندهان زنجانی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار