تبریک نیروی زمینی سپاه به آزادگان سربلند به مناسبت سالروز ورود آزادگان

26 مرداد سالروز ورود مردانی است که با ایستادگی و مقاومت خود ، دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف بخشیدند و در بند اسارت نیز دست از مجاهدت نکشیدند .
کد خبر: ۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶ - 17August 2013

تبریک نیروی زمینی سپاه به آزادگان سربلند به مناسبت  سالروز ورود آزادگان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی  سالروز ورود آزادگان را به خاک میهن تبریک گفت .

متن پیام تبریک نیروی زمینی سپاه به شرح ذیل می باشد :

 

26 مرداد سالروز ورود مردانی است که با ایستادگی و مقاومت خود ، دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف بخشیدند و در بند اسارت نیز دست از مجاهدت نکشیدند و قاصد آرمان های آسمانی انقلاب ناب شدند .

 

و چه زیبا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) در وصف آنان فرمودند : شما در دوران اسارت شرایط سختی را گذراندید ، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام ، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمن شدید .

 

آری آنان از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده های معززشان نیز رنج فراق را ایثارگرانه بردوش کشیدند تا در چنین شرایطی روز انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید .

 

صلابت آزدگان ، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است که در طول تمام این سال ها در برابر انواع و اقسام دشمنی ها و توطئه ها سرخم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده است .

نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، این روز عزیز را به آزادگان سرافراز و خانواده های صبورشان تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی این عزیزان را از پیشگاه خداوند منان مسئلت می نماید .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار