آیت الله «شیخ محمد فاضل استرآبادی» دعوت حق را لبیک گفت/ برگزاری مراسم خاکسپاری در نجف اشرف

حوالی ظهر امروز شنبه ششم آذرماه آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی در بیمارستان شهید بهشتی بابل دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۲۱۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ - 26November 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حوالی ظهر امروز شنبه ششم آذرماه آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی پدر شهید محمد مهدی فاضل در بیمارستان شهید بهشتی بابل دارفانی را وداع گفت.

مؤسس حوزه علمیه فیضیه مازندران بر اثر خونریزی شدید در ناحیه مغز از صبح روز پنج شنبه در بیمارستان شهید بهشتی بابل بستری و به دلیل سطح هوشیاری پایین به کما رفته بود که قبل از ظهر امروز روح عرشی و ملکوتی این عالم و فاضل ربانی به ملکوت اعلی پیوست.

مرحوم آیت‌الله محمد فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ نجف علی فاضل استرآبادی است که در سال ۱۳۱۴ ه.ش در نجف اشرف دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۲۶ به همراه پدر و مادرش به ایران آمد، وی پس از کسب مدارج عالی حوزه در سال ۱۳۶۴ اقدام به تأسیس حوزه علمیه فیضیه مازندران در روستای سلطان محمد طاهر شهرستان بابل کرد.

ایشان قبل از بازگشت به ایران، در نجف اشرف از محضر اساتید بزرگی مانند مرحوم آقای خویی، آیت‌الله شاهرودی، شیخ آقابزرگ تهرانی و… بهره گرفته بود.

وی که داماد گرانقدر آیت الله کوهستانی بود، چندی پیش نیز در بخش مغز و اعصاب بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

گفتنی است وداع با عالم فقید آیت‌الله فاضل پدر شهید محمدمهدی فاضل عصر یکشنبه مورخ هفت آذر ساعت 19 در حوزه فیضیه مازندران برگزار می‌شود.

یادآور می شود پیکر این عالم ربانی روز دوشنبه مورخ هشتم آذر ساعت 9 صبح از امام‌زاده قاسم به سمت میدان شهید بزاز و سپس در فیضیه مازندران در روستای سلطان محمد طاهر تشییع و سپس در نجف اشرف به خاک سپرده خواهد شد.

شهيد گرانقدرمحمد مهدي فاضل در سال 1365 در عمليات والفجر در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفيع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها