وزارت خارجه سوریه:

آتش‌بس در شرق حلب بدون تضمین خروج تروریست‌ها معنایی ندارد

وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دمشق تحت هیچ شرایطی با برقراری آتش بس در مناطق شرقی حلب بدون دریافت تضمین خروج تکفیریها از این مناطق، موافقت نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۱۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ - 06December 2016
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت خارجه سوریه امروز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که برقراری آتش‌بس در مناطق شرقی حلب مستلزم تضمین خروج تروریست‌های تکفیری مستقر در این مناطق است.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه اعلام کرده است: دولت دمشق تحت هیچ شرایطی بدون دریافت تضمین‌های لازم برای خروج تکفیری‌ها از مناطق شرقی حلب، با برقراری آتش‌بس در این مناطق موافقت نخواهد کرد.

این وزارتخانه همچنین تصریح کرده‌است: دمشق اجازه نخواهد داد که ساکنان شرق حلب به صورت گروگان در اختیار تروریست‌ها قرار داشته باشند. ما تمام تلاش خود را برای آزادی ساکنان شرق حلب به کار بسته و می‌بندیم.

وزارت خارجه سوریه در این بیانیه همچنین حمله خمپاره‌ای تروریست‌های تکفیری به بیمارستان نظامی صحرایی روسیه در حلب را به شدت محکوم کرد. در این حمله که اخیرا اتفاق افتاده است، دو پزشک زن روسی کشته شدند. پیشتر نیز وزارت دفاع روسیه، این حمله را به شدت محکوم کرده بود.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها