کنار چشم خدا

«کنار چشم خدا» نام کتابی است که به اهتمام اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان و با کوشش فرامرز محمدی پور توسط نشر صریر به بازار ارائه شده است.
کد خبر: ۲۱۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰ - 21March 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، کتاب «کنار چشم خدا» به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان و به کوشش فرامرز محمدی پور توسط نشر صریر با با شمارگان 3000 نسخه با موضوع مجموعه شعر شاعران  دفاع مقدس گیلان به چاپ رسیده است.

این کتاب 160 صفحه ای مشتمل بر 73 قطعه شعر و قالب های کلاسیک و نو در چهار فصل، ذیل عناوین «حضور شرقی»، «یک آسمان ستاره»، «غریبانه»، «جشن باران» بخشی از تراوشات فکری و عاطفی شاعران جوان و پیشکسوت گیلانی را در قالب شعر دفاع مقدس پیش روی مخاطبین قرار می دهد.

نام شاعران مرحومی چون دکتر غلامرضا رحمدل، سید محمد عباسیه کهن، شیون فومنی، محمد شمس معطر و نیز شاعرانی چون استاد بهمن صالحی، غلامرضا مرادی، عبدالرضا رضایی‌نیا، مرتضی نوربخش، کریم رجب زاده، سیمین فرزاد، بتول رحیمی، سارا رهنما، مرتضی مصلح، آرش فرزام صفت، ماریا گیلزاد کهن و... در «کنار چشم خدا» همراه با اشعاری خواندنی، علاقمندان عرصه فرهنگ، ایثار و شهادت را به مهمانی سال‌های حماسه و مقاومت دعوت می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها