فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

وابستگی به کشورهای دیگر اهداف انقلاب را محقق نمی‌کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: وابستگی به اروپا و کشورهای دیگر اهداف انقلاب را محقق نمی‌کند.
کد خبر: ۲۱۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ - 08December 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در همایش طلایه‌‍داران اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار کرد: اقتصاد یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری 6 سال متوالی به امر اقتصاد مقاومتی تاکید کرده و بر لزوم توجه مسؤولان به این موضوع تاکید کرده‌اند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌های بسیاری به کشور اعمال شده که یکی از آنها نیز تحریم‌های اقتصادی بوده است، اما برای گذر از این تحریم‌ها باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی عمل شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان استقلال نظامی را یکی از اهداف پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اهداف انقلاب در صورت وابستگی به کشورهای بیگانه محقق نمی‌شود.

سردار کرمی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در کشور پس از جنگ تحمیلی اضافه کرد: در اوایل انقلاب و دوران جنگ، حتی قادر به تولید یک فشنگ نیز نبودیم، اما امروزه دشمن از قدرت موشکی و نظامی ایران در هراس است.

وی به پیشرفت‌های کشور در زمینه قدرت نظامی و همچنین نیروی انسانی خلاق اشاره کرد و افزود: وابستگی به اروپا و کشورهای دیگر اهداف انقلاب را محقق نمی‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان پیشرفت کشور را در گرو استفاده از ظرفیت‌های جوانان و مردم اعلام کرد و گفت: در کشور امکانات و ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که در صورت استفاده از آن‌ها، آبادانی کشور تحقق پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر تولید، توزیع و مصرف درست در سطح جامعه اظهار کرد: باید به‌صورت انقلابی و جهادی وارد عمل شویم و مشکلات کشور را به دست جوانان خودمان حل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر عمل به اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: طی سه‌سال گذشته 200 میلیارد ریال تسهیلات در بخش اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است که خود همین موضوع دستاورد بزرگی برای کشور محسوب می‌‎شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار