سردار پاکپور خبر داد؛

برگزاری رزمایش بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در هفته وحدت

فرمانده نیروی زمینی سپاه از اجرای طرح بزرگ خدمت رسانی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در قالب رزمایش تخصصی و فوق تخصصی بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان و کرمان در هفته وحدت خبر داد.
کد خبر: ۲۱۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ - 10December 2016
برگزاری رزمایش بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در هفته وحدتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه با اعلام خبر برگزاری رزمایش بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه  همزمان با هفته وحدت در جنوب شرق کشور گفت: طرح بزرگ خدمت رسانی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه با استقرار بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی سیار بهداری این نیرو در قالب رزمایش بهداری رزمی شهدای وحدت 2 برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش تخصصی و فوق تخصصی با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 22 تا 28 آذرماه در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان و کرمان برگزار می‌شود.

سردار پاکپور با تاکید بر اینکه اقدامات مردم یاری و محرومیت‌زدایی از برنامه‌های سپاه در راستای توسعه امنیت‌پایدار در مناطق محروم  است، گفت: با اجرای این طرح گسترده خدمت رسانی، خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی به مردم شریف این مناطق ارائه خواهد شد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار