در پی ترک برداشتن دیوار امنیتی صهیونیست‌ها؛

«لپ‌تاپ» و «خودروی» شخصی یک ژنرال صهیونیست به سرقت رفت

درحالی‌که دشمن صهیونیست به شدت به توانایی امنیتی خود می‌نازد و مدام این موضوع را به رخ همسایگان و دشمنانش به‌خصوص ایران و حزب‌الله لبنان می‌کشد، سرقت‌های پیاپی لوازم الکترونیکی حاوی اطلاعات طبقه‌بندی شده از نیروهای عالی‌رتبه ارتش رژیم صهیونیستی تبدیل به معضلی برای مقامات دولتی و نظامی تل‌آویو شده است.
کد خبر: ۲۱۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ - 18December 2016

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس به نقل از «شاهد نیوز» لبنان، دوشنبه شب گذشته افرادی ناشناس با ورود مخفیانه به منزل سرلشکر «حاگای توبلانسکی» رئیس اداره منابع انسانی ارتش اسرائیل ضمن سرقت دو دستگاه خودرو که یکی از آن‌ها خودرویی نظامی بود، لپ‌تاپ شخصی وی را نیز که حاوی اطلاعات سری نظامی بود، با خود بردند. با این وجود تنها منزل وی هدف این سرقت واقع نشد و خانه‌های چهار تن از همسایگان وی نیز هدف سرقت واقع شد.

پیش از این نیز لوازم الکترونیکی چند تن از افسران عالی‌رتبه ارتش اسرائیل به سرقت رفته بود. با این حال ژنرال توبولانسکی عالی رتبه ترین مقامی است که تا امروز تجهیزات ارتباطی‌اش، که دارای پرونده‌های با طبقه بنده سری بوده است، سرقت شده است.

نکته جالب توجه اینجاست که ما از کسی صحبت می‌کنیم که نامزد تصدی فرماندهی نیروی هوایی ارتش اشغالگر بود؛ اما نتوانست به این سمت دست یابد و به همین خاطر به فعالیت در سمت اخیر خود از دو سال پیش یعنی ریاست اداره منابع انسانی ارتش اسرائیل ادامه داد؛ اگرچه اکنون همین سمت نیز بدلیل بی احتیاطی امنیتی در حال از دست رفتن است زیرا وی به دلیل این عدم دقت به مرکز بازجویی اداره اطلاعات ارتش اسرائیل فرا خوانده شده است. این اقدام را باید اوج سلسله اقداماتی به حساب آورد که از ماه ها قبل آغاز شده و همگی نیز تاکنون در سرقت اطلاعات افسران اسرائیلی به موفقیت انجامیده است.

دو ماه پیش از سرقت اخیر، لوازم کامپیوتر نظامی یکی از سرهنگ‌های نیروی هوایی ارتش اسرائیل سرقت و وی به همین خاطر به مدت دو هفته از انجام فعالیت‌های نظامی برکنار شد. پیش از او نیز خودروی سروان «ایلان لیوی» فرمانده توپخانه تیپ شمالی ارتش رژیم اشغالگر قدس، که در مرزهای لبنان و سوریه فعالیت می‌کند، به سرقت رفت. درون این خودرو هم لپ‌تاپ شخصی و هم پرونده‌های سری نظامی قرار داشت. به همین دلیل وی از سمت خود برکنار شد.

نکته جالب توجه در مورد سرلشکر توبولانسکی این است که اقدامات سپهبد «گادی آیزنکوت» فرمانده ارتش اسرائیل زیر نظر وی انجام می‌شد اما آنچه جالب تر است هجمه گسترده خاخام های صهیونیست پس از افشای این موضوع است؛ زیرا ژنرال توبولانسکی از افرادی بود که به شدت با نفوذ خاخام ها و روحانیون صهیونیست در ارتش مبارزه می‌کرد.

انتهای پیام/421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار