با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم؛

بیست و هفتمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش برگزار شد

بیست ‌و‌ هفتمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ - 21December 2016

بیست و هفتمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، بیست ‌و‌ هفتمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس برگزار شد، نقش آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

پرداختن به موضوع لجستیک پیش از آغاز جنگ و بحران، ضرورت همکاری‌ رسته‌های مختلف برای پیش‌بینی‌های لازم، توجه به تولیدات داخلی، توسعه آن، واردات تجهیزات و ذخیره عملیاتی به عنوان راه‌های تامین نیاز‌های لجستیکی، ضرورت حمایت از رزمندگان و خانواده‌هایشان در دوران جنگ، اهمیت تحرک نیرو‌ها در جبهه‌های جنگ، تربیت نیرو‌هایی که به حرفه خود عشق بورزند و از توان به‌کارگیری امکانات برخوردار باشند، تأکید بر بکارگیری طرح‌های بومی، اشاره به همگرایی اقوام، قدرت اجتماعی و همچنین فرهنگ کهن ایران به عنوان بارز‌ترین مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران، اقدام ارتش در دوران دفاع مقدس در جهت تغییر تاکتیک‌ها و دستور‌العمل‌های آمریکایی و... از جمله مواردی بود که پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش در این جلسه به آن اشاره کردند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها