فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر خبر داد؛

عملیاتی شدن یگان حفاظت فرودگاه شهرستان جم/ تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی در پروازهای بوشهر نداشته‌ایم

فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر از شروع مجدد و عملیاتی شدن یگان حفاظت فرودگاه شهرستان جم خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ - 22December 2016

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، محمدرضا سلمان‌پور  در دیدار فرمانده سپاه امام صادق(ع) که به مناسبت سالروز تأسیس یگان حفاظت فرودگاه‌های کشور برگزار شد، اظهار داشت: استان بوشهر 5 فرودگاه فعال در استان بوشهر بوده که پروازهای هفتگی آن 224 مورد است.

سلمان پور با تاکید بر اینکه به لطف پروردگار متعال همه پروازهای استان به خیر و خوشی و با سلامت کامل صورت گرفته و تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی نداشته‌ایم، ادامه داد: استان بوشهر در سال گذشته 5538 پرواز داشته که 58 مورد آن پرواز خارجی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته بیش از 670هزار مسافر از طریق فرودگاه‌های استان بوشهر جابجا شده‌اند، بیان داشت: جابجایی این مسافران در نهایت امنیت و سلامت بوده است.

وی به بیان عملکرد این یگان در فعالیت‌های فرهنگی پرداخت و بیان کرد: سال گذشته 75 نفر از خانواده کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه اردوی 13 روزه فرهنگی در مشهد و شمال داشته و در قم نیز با مراجع عظام دیدار کردند.

فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به سالروز تشکیل یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه در پنجم دی‌ماه، تصریح کرد: سه دهه موفقیت سپاه در عرصه امنیت هواپیمایی ناشی از تلاش شبانه‌روزی همکاران در.این عرصه است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار