سرلشکر جعفری در مراسم سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی:

سپاه اقدامات دشمن برای ناامنی در خطوط هوایی را خنثی کرد/ ارتباط عربستان با رژیم صهیونیستی برای ایجاد ناامنی در ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و ایران اسلامی ایجاد ناامنی در بخش هواپیمایی بود؛ اما حضور سپاه در این حوزه تلاش و توطئه دشمن را خنثی کرد.
کد خبر: ۲۱۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ - 24December 2016
سپاه تلاش‌های دشمن برای ناامنی در خطوط هوایی را خنثی کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامی‌داشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی که در محل این یگان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و ایران اسلامی ایجاد ناامنی در بخش هواپیمایی بود؛ اما حضور سپاه در این حوزه تلاش و توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی افزود: مردم از آرامش و امنیت مطلوبی برخوردارند و این مرهون تلاش‌های سپاه حفاظت هواپیمایی است.
 
سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: امنیت شرط اول پیشرفت، رشد و تعالی هر جامعه‌ای است، لذا الزام اولیه و قطعی هر جامعه‌ای برقراری امنیت است. با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اولین هدفی را که دنبال می‌کردند، ایجاد ناامنی در جامعه چه در زمین و چه در آسمان بود.
 
فرمانده کل سپاه گفت: می‌خواستند این را اثبات کنند که نظام قادر به برقراری امنیت خود و جامعه نیست اما نیروهایی که دل در گرو انقلاب داشتند و عاشق امام بودند، در سازمانی بنام سپاه جمع شدند تا امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند و مانع از تحقق اهداف دشمنان شوند.
 
وی ادامه داد: به همین خاطر جنگ را برای ایجاد نا امنی به ما تحمیل کردند و هم زمان هواپیماربایی را نیز برای ایجاد ناامنی در صنعت هواپیمایی کشورمان انجام دادند.
 
سردار جعفری بیان داشت: سپاه در همه عرصه‌ها از جمله امنیتی و دفاعی وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داده است اما اینجا این سوال بوجود می‌آید که جامعه ما با وجود این همه دشمنی که توسط کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای علیه آن برنامه ریزی می‌شود و دلارها و ریال‌های زیادی نیز خرج می‌کنند تا نا امنی ایجاد کنند چرا از این امنیت بی نظیر و استثنایی برخوردار است.
 
فرمانده کل سپاه عنوان کرد: دشمنان برای ایجاد ناامنی در ایران برنامه‌ریزی می‌کنند و در این رابطه اتفاقات عجیب و غریبی روی می‌دهد. میان برخی کشورهای منطقه و دولت‌ها مانند عربستان با رژیم صهیونیستی برای ناامنی در ایران ارتباطاتی برقرار شده است؛ اما تمامی اقدامات دشمنان خنثی شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: علت اصلی این امنیت را باید در مردم و ایمان آن‌ها در انقلاب اسلامی جستجو کرد، زیرا امنیت پایدار بر گرفته از ایمان مردم است. نقطه برجسته‌ ما این بود که مردم و انقلاب به صورت شفاف ایمان خود را به جهانیان اثبات کرد و به غیر از خدا به هیچ قدرتی دل نبست و مقابل بزرگترین قدرت مادی که آمریکا باشد، ایستادگی کرد و علاوه بر این، ظلم ستیزی و استکبارستیزی را بزرگترین اصل خود قرار داد.
 
سرلشکر جعفری گفت: شاید در سایر اصول انقلاب اسلامی مشکلاتی داشته باشیم و آن اصول را به طور کامل رعایت نکرده باشیم و حتی ظلم ستیزی نیز از سوی برخی مسئولان رعایت نشده باشد، ولی وقتی عامه مردم و بیشتر مسئولان در خصوص این اصل اساسی یعنی ایستادگی در مقابل زورگویی و قدرت‌نمایی دشمنان، هراسی به دل ندارند، نتیجه آن امنیتی است که در کشور وجود دارد.
 
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امنیت ملی و اقتدار ملی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است که موجب عظمت این انقلاب شده است؛ امروز دامنه امنیت از مرزهای کشور فراتر رفته که در این رابطه می‌توان صدور و توسعه نهضت بیداری اسلامی در منطقه و حتی جهان را به عنوان بزرگترین دستاورد امنیت در کشورمان ذکر کرد.
 
وی بیان کرد: در منطقه ما انقلاب با اقتدار در حال پیشرفت و گسترش است که آزادی حلب نمونه‌ای از آن است؛ آزادی حلب که در خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی صورت گرفته حاصل استقامت در برابر فشار دشمنان است؛ ایستادگی که موجب شکست دشمنان از جمله آمریکا شد.
 
سردار جعفری با اشاره به روز نهم دی ماه، روز بصیرت گفت: در آستانه 9 دی هستیم؛ ماجرای فتنه 88 که فتنه بزرگی هم بود یکی از عرصه‌هایی بود که دشمنان با کمک برخی عوامل داخلی برای ایجاد نا امنی در کشورمان برنامه ریزی کرده بودند. فتنه 88، فتنه خیلی بزرگی بود که خطر آن به مراتب بیشتر از ۸ سال جنگ بود، اما آنچه باعث عبور از آن فتنه شد، بصیرت و ایمان مردم بود.
 
فرمانده کل سپاه ادامه داد: پیام 9 دی به مردم دنیا، عبارتی از امام خمینی(ره) بود که فرمودند اگر می‌خواهید دشمنان آسیبی به این انقلاب نزنند پشتیبان ولایت فقیه باشید؛ به همین خاطر بود که دشمنان در فتنه 88 در صدد تضعیف آن بر آمدند، لذا باید گفت که حماسه 9 دی تثبیت و پی بردن به جایگاه ولایت را به دنبال داشت.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع امنیت هوایی یکی از ماموریت‌های حساس سپاه است زیرا مستقیم با مردم سرو کار دارد، لذا باید مراقب رفتار و حفظ ارزش‌های اسلامی حین انجام ماموریت باشیم در واقع چون دشمنان به دنبال تضعیف ارکان انقلاب هستند نحوه برخود سپاه به عنوان یکی از ارکان انقلاب با مردم بسیار تعیین کننده است پس به همین دلیل باید همواره امنیت با رضایت و آرامش مردم توام باشد.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها