نماینده ولی فقیه در استان البرز:

عیسی مسیح (ع) کلمةالله و معجزه‌ الهی است

آیت الله حسینی همدانی ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام به جامعه مسیحی استان البرز، گفت: عیسی مسیح (ع) کلمةالله و معجزه‌ الهی است.
کد خبر: ۲۱۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ - 24December 2016

به گزارش دفاع پرس از البرز، آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع)، این پیامبر الهی را به اهل ایمان به ویژه جامعه مسیحی تبریک گفت و اظهار داشت: عیسی مسیح (ع) کلمه‌الله و معجزه‌ الهی است.

وی اظهار داشت: زندگی حضرت عیسی مسیح (ع) از بدو تولد تا زمان عروج، یک معجزه بوده است، ولادت او از بانویی پاک و مطهره و سخن گفتن در گهواره و اعلام نبوت و داشتن کتاب در همان زمان همه از معجزه‌های الهی است.

وی در ادامه افزود: هیچ پیامبری امت خود را به شکل یک ‌بعدی سیر و پرورش نداده و حضرت عیسی مسیح (ع) نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ اگرچه در جامعه و در جهان طور دیگری مطرح می‌شود و تلاش می کنند تا از ایشان چهره‌ای بر اساس تفسیر و نظرات خود ارائه دهند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: پیامبران تنها به دعا و ذکر و دعوت مردم به ذکر و دعا نمی‌پرداختند، تمام آن ها با طاغوت زمان خود به مبارزه برخاستند. کسی که در گهواره از "اقامه صلاه” سخن می‌گوید، قطعاً به مقدمات این عمل نیز اشراف و توجه دارد و همین مسئله نشان‌دهنده مبارز بودن شخصیت اوست و پیروان ایشان در برابر خدای متعال عذری برای مقابله نکردن خود با استکبار نخوهند داشت.

آیت‌الله حسینی همدانی بیان کردند:گفته می‌شود مسیح (ع) دوست دار انسان‌هاست و چنین شخصی نمی‌تواند در مقابل ظلم و ستم به انسان‌ها ساکت باشد و اقدامی نکند. کسی که در عین ادعای مسیحی بودن، اهل قیام و اقدام در برابر طاغوت و استکبار نباشد؛ مسیحی واقعی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها