در حسینیه امام خمینی ( ره )؛

تجلیل از خادمان قرانی نیروی زمینی سپاه

از خادمان قرآنی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده بودند، طی مراسمی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷ - 18August 2013

تجلیل از خادمان قرانی نیروی زمینی سپاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ، مراسم تجلیل از خادمان قرآنی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز گذشته شنبه، 26 مردادماه با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد نیروی زمینی سپاه در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد و در آن از خادمان قرآنی نیروی زمینی سپاه در طول ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

بنابر این گزارش، در ابتدای این مراسم سردار پاسدار خداداد محبی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد قرآنی این نیرو در طول ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: امسال برنامههای ماه مبارک رمضان در نیروی زمینی سپاه نسبت به سال گذشته بسیار پربارتر و بهتر برگزار شد.
وی در ادامه با بیان اینکه امسال و در طول ماه مبارک رمضان 24 کلاس مجزای آموزش قرآن کریم با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار شد، افزود: علاوه بر برگزاری این کلاسها چهار محفل انس با قرآن کریم با شرکت دو قاری مصری و چهار قاری بینالمللی کشورمان برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.
در ادامه این مراسم حجتالاسلام ادیانی، معاون تربیت و آموزش عقیدتی ــ سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استناد به آیات و روایات، خدمت به قرآن کریم را یکی از بهترین کارهای خیر خواند و خاطرنشان کرد: طبق احادیث وارده خادمان به قرآن بدون حساب و کتاب وارد بهشت میشوند و فرماندهان و مسئولان ما باید افتخار کنند که در جایگاهی قرار دارند که میتوانند به قرآن خدمت کنند.
 
معاون تربیت و آموزش عقیدتی ــ سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بیان توصیه مقام معظم رهبری به طلبهها که حداقل روزی یک صفحه از قرآن کریم را بخوانند، تصریح کرد: باید یک برنامه دائمی روزانه برای انس با قرآن کریم داشته باشیم، زیرا معنویت، روحانی شدن و راه رسیدن به یقین انس دائمی با قرآن کریم است.
 
در بخش دیگری از این مراسم از خادمان قرآنی و دستاندرکاران برنامههای قرآنی ماه مبارک رمضان در طیف فرماندهان، مسئولان و مربیان با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار