امضای میثاق‌نامه‌ای با شهدا در همایش «ستاره‌های ایثار»

دانشجویان جدید الورود خانواده بزرگ ایثارگران شهرداری در حاشیه همایش «ستاره های ایثار» میثاق‌نامه‌ای با شهدا را امضا کردند.
کد خبر: ۲۱۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ - 24December 2016
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همایش «ستاره‌های ایثار» با حضور مهندس «تشکری هاشمی» معاون توسعه منابع انسانی شهرداری، «اسفندیار آزاده» مدیرکل امور ایثارگران شهرداری، «نورچه‌ای» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران و مدیران ستادی و مناطق 22 گانه ایثارگران در محل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، برگزار شد.

در این مراسم از 389 نفر دانشجوی جدید الورود خانواده بزرگ ایثارگران شهرداری سال 1395 تجلیل به عمل آمد.

تشکری هاشمی با حضور در این مراسم، ضمن ابلاغ پیام تبریک دکتر قالیباف، شهردار تهران خطاب به جوانان ایثارگر، اظهار داشت: در محیط دانشگاه هیچگاه از معرفی خودتان به عنوان فرزندان انقلاب امتناع نکنید. با افتخار در دانشگاه از پدران و رشادت‌هایشان یاد کنید؛ چرا که امنیت امروز کشورمان مرهون فداکاری‌، از خودگذشتی‌ها و ایثار این عزیزان در راه دین، انقلاب و ارزش‌ها بوده است.

وی ادامه داد: همانگونه که امروز با سربلندی الگویی برای دیگر جوانان تمدن اسلامی هستید، در راه تحصیل نیز از هیچ کوششی فروگذار نکنید و در مقاطع بالای تحصیلی نیز جزو افتخارات علمی ایران عزیزمان باشید. قدردانی از تلاش شما فرزندان ایثار را وظیفه خود می‌دانم چرا که تقدیر از شما فرزندان شهید، تقدیس از ایثارهاست.

در برابر این کج اندیشی‌ها زبان گشائید

اسفندیار آزاده، مدیرکل امور ایثارگران خواستار اصلاح کج‌اندیشی‌های علمی با زبان گویای دانشجویان شد و اظهار داشت: متاسفانه امروز همزمان با تحولات بشری، شاهد شکل گیری گروهک‌هایی همچون داعش و طالبان هستیم که انتظار می‌رود شما جوانان و دانشجویان با پیشرفت علمی و انتقال خاطرات و تجربیات پدران ایثارگرتان به نسل جوان امروز نسبت به آگاهی و روشنگری خطرات این گروه‌ها تلاش کنید.

وی افزود: از شما فرزندان شهدا و ایثارگران انتظار دارم برای اسلام امروز که تمدن اروپا و تمدن بشر مدیون و مرهون و مقروض آن است، جهش‌های فوق‌العاده‌ای را ایجاد کنید. دانشجویان زبان گویای اندیشه مردم هستند. بنابراین شما دانشجویان هستید که در برابر این کج اندیشی‌ها باید زبان بگشائید و این زبان‌ها هرگز نباید خاموش شوند. امیدوارم همه‌ی شماها و همه‌ی جوانان این کشور مشمول لطف و هدایت الهی قرار بگیرید.

همچنین در حاشیه مراسم میثاق‌نامه‌ای با شهدا به امضای دانشجویان خانواده ایثارگران رسید تا ضمن تجدید میثاق با خون پاک پدرانشان، با عزمی راسخ، اعتقادی محکم، ساده‌زیستی و بهره‌وری متعهد شدند، برای مقابله با تحریم‌ها و تلاش دشمنان در هر عرصه و رسیدن به جایگاه حقیقی یک جوان ایرانی و اسلامی همچون دژی محکم از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهند بود.

در پایان با اهداء لوح تقدیری به رسم یادبود ازموفقیت دانشجویان در سال 1395 تجلیل به عمل آمد.


«ستاره‌های ایثار» درخشیدند 
 
 «ستاره‌های ایثار» درخشیدند

 «ستاره‌های ایثار» درخشیدند

«ستاره‌های ایثار» درخشیدند 

«ستاره‌های ایثار» درخشیدند 

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار