سردار آسودی:

یادواره 14 شهید شاخص استان سمنان یکم تیرماه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران از برگزاری یادواره 14 شهید شاخص استان سمنان در تاریخ یک تیر ماه در باغ موزه دفاع مقدس تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷ - 18June 2014

یادواره 14 شهید شاخص استان سمنان یکم تیرماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، سردار «محمدعلی آسودی» معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان، برگزاری یادواره و خدمت به شهدا را افتخاری عظیم دانست و گفت: استان سمنان با سه هزار شهید به نسبت جمعیت خود، سومین استان کشور است که افتخار دارا بودن این تعداد شهید را دارد.

وی از برگزاری کنگره شهدای استان از اول مهر تا 18 آبان خبر داد و تصریح کرد: از 3 هزار شهید استان سمنان 14 شهید شاخص داریم که مراسم یادواره آنان اول تیرماه سال جاری در محل باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار میشود.

همچنین کاظم جلالی نماینده مجلس شورای اسلامی در این جلسه تلاش برای خدمت به مقام شامخ شهدا را ارزشمند دانست و گفت: ما همواره بدهکار شهدای عزیز هستیم.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدای استان سمنان، نشاط جدید و روحیه خوبی را در استان ایجاد میکند. از این رو باید این مراسم با عظمت برگزار شود.

شایان ذکر است شهیدان حسن شاطری، حسن شوکت پور، سید حسن شاهچراغی، سید کاظم موسوی، سید احمد نبوی، سید کاظم کاظمی، سید ابوالقاسم موسوی، هاشم ساجدی، علیرضا بیطرف، محمد ابراهیم همتی، محمود اخلاقی، مرتضی شادلو، منصور جلالی و غلامحسین بسطامی، 14 شهید شاخص استان سمنان هستند که مراسم یادواره آنان یک تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار