سرلشکر رحیم‌صفوی:

پیروزی‌های حلب و عراق با پیروی از «مکتب مقاومت» رقم خورد/ این پیروزی‌ها ادامه دارد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: شهدای والامقام با حماسه و ایثار مکتب مقاومت در جامعه نهادینه کردند به‌گونه‌ای که پیروزی در حلب، سوریه، عراق و لبنان با بهره جستن از مکتب مقاومت رقم خورد.
کد خبر: ۲۱۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ - 25December 2016
پیروزی‌های حلب و عراق با پیروی از «مکتب مقاومت» رقم خورد/ این پیروزی‌ها ادامه داردبه گزارش دفاع پرس از دشتستان، سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی صبح امروز در بیست و ششمین یادواره شهید صادق گنجی و سرداران و 670 شهید دشتستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان،‌ با بیان اینکه شهیدان حماسه‌های بی‌نظیری آفریدند، اظهار داشت: رزمندگان دشتستان در 8 سال جنگ تحمیلی نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند چراکه شهدای تخریب‌چی دشتستان مایه پیروزی در عملیات‌های گوناگون 8 سال جنگ تحمیلی بود.

وی با بیان اینکه شهرستان دشتستان 12 هزار رزمنده راهی جبهه‌ها کرد، افزود: این افتخار بزرگ برای شهرستان دشتستان است که بیش از 12 هزار رزمنده در 8 سال راهی جبهه‌ها کرد و در هر خط و عملیاتی پیروزی آفریدند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با قدردانی از صبر و تحمل خانواده شهدای والامقام تصریح کرد: اگر صبر و تحمل خانواده شهدا نبود نه تنها از خوزستان بلکه از انقلاب اسلامی هم خبری نبود.

سرلشکر رحیم‌صفوی با بیان اینکه شهدا مکتب مقاومت را بنیان نهادند گفت: همه ملت ایران مدیون خون شهیدان هستیم چراکه شهیدان مکتب مقاومت بنیان گذاشتند که اسوه رزمندگان و پیروزی آنان در مبارزه با کفر و تکفیری‌ها است.

وی با بیان اینکه پیروزی حلب، سوریه، عراق و لبنان با بهره جستن از مکتب مقاومت رقم خورد، خاطر‌نشان کرد: شهیدان 8 سال دفاع مقدس با رقم‌زدن مکتب مقاومت، پیروزی‌های عظیم در حلب، عراق و لبنان را رقم زدند و این پیروزی‌ها ادامه دارد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مکتب مقاومت و خون شهیدان، نفوذ فرهنگی در بین ملت‌های اسلامی ایجاد کرده است، افزود: مکتب مقاومت و خون شهیدان سبب ایجاد نفوذ فرهنگی در بین ملت‌های مسلمان شد و با این قدرت نرم پیروزی‌های شگرفی در سرزمین‌های اسلامی رقم خورد.

سرلشکر رحیم‌صفوی با اشاره به حماسه اربعین حسینی و حضور 20 میلیون مسلمان در این مراسم خاطر‌نشان کرد: در اربعین سرور و سالار شهیدان بیش از 20 میلیون مسلمان با حضور در کربلای معلی در این مراسم شرکت می‌کنند که این اتحاد و همبستگی مسلمانان بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه شهادت رزمندگان و فرزندان ما ادامه راه عاشورای حسینی است، تصریح کرد: شهادت آن‌قدر عظمت دارد که پیامبر اکرم(ص) برای امام علی(ع) از خداوند در‌خواست شهادت کرد و حضرت باریتعالی پذیرفت.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه شهیدان از جان خود گذشتند و به عرش الهی رسیدند تاکید کرد: همانگونه که شهید عزت و کرامت دارد خانواده شهید هم از جایگاه و منزلت بزرگی برخوردار است.

سرلشکر رحیم‌صفوی با تاکید بر توجه ویژه به خانواده شهدا تصریح کرد: وای بحال ما که از خانواده شهدا غفلت کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم شهید گنجی در خدمات فرهنگی به جامعه خاطر نشان کرد: شهید صادق گنجی از یک نبوغ بالای فکری، اسلامی، انقلابی، فرهنگی، قرآنی و عقلانیت برخوردار بود که در سن 27 سالگی به عنوان سفیر فرهنگی ایران در لاهور پاکستان منصوب شد.

سرلشکر رحیم‌صفوی با بیان اینکه شهید گنجی به‌دست وهابیون به شهادت رسید افزود: شهید صادق گنجی که مبلغ دین حقیقی اسلام بود با قلم، بیانش و رفتارش اسلام حقیقی و آزادی‌خواهی را ترویج داد که این همین مهم سبب شهادت این سفیر فرهنگی شد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار