توسط رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی استان البرز صورت گرفت؛

تشریح برنامه های یوم الله 9 دی در استان البرز

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی استان البرز برنامه های اجرایی استان البرز را در 9 دی اعلام کرد.
کد خبر: ۲۱۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ - 25December 2016

به گزارش دفاع پرس از البرز، رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله نه دی استان البرز حجه الاسلام محمد حسین روحی یزدی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  برنامه های اجرایی استان البرز را درجمع خبرنگاران اعلام کرد.

حجه الاسلام روحی یزدی اظهار داشت:  راهپیمایی کرج  از ساعت 14:30 از میدان توحید آغاز و به مصلی ختم می گردد.

وی افزود:  مراسم شبی با شهدای مدافع حرم با سخنرانی سردار شعبانی جانشین دانشگاه امام حسین(ع)  بعد از نماز مغرب و عشا  در مصلی مهرشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های ویژه دانش آموزان گفت : در روز 9 دی ساعت 9 صبح در مدارس استان البرز زنگ بصیرت نواخته می‌شود ونمایشگاه‌ عکس و مسابقه پرسش بصیرت در بین دانش آموزان برگزار می گردد.

حجه الاسلام روحی گفت: همایش هایی با موضوع منافقین در مساجد سطح کرج با سخنرانی رجبی دوانی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می گردد. همچنین بعد از نماز مغرب در آدرس بلوار شهبد حدادی، مسجد سلمان فارسی حجت الاسلام پناهیان سخنرانی خواهند داشت. 

وی در ادامه بیان کرد: همایش محوری سالگرد حماسه 9 دی در روز 9 دی ماه  ساعت 15 با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی نماز جمعه کرج برگزار خواهد شد. ضمنا در روز 8 دی مراسمی با سخنرانی مهدی چمران بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع امام جواد (ع) برگزار می گردد.

حجه الاسلام روحی یزدی گفت: نمایشگاه عکس با موضوع فتنه از در مسیر راهپیمایی برپا خواهد شد و به همین مناسبت از خانواده های شهدا و جانبازان حوادث فتنه 88 تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه هنری عکس با موضوع فتنه در مسیر میدان توحید به سمت مصلی نماز جمعه در روز 9 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود، بیان کرد در این ایام از خانواده‌های شهدا و جانبازان شهرستان کرج در حوادث فتنه 88 تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار