دیدار معاون سپاه حضرت عباس(ع) با خانواده شهیدان «دیده‌بان»

«سرهنگ حسینی» گفت: شهید «دیده‌بان» و فرزندش شهید «محمدرحیم دیده‌بان» باید الگوی ما قرار گیرند و سیره و روش زندگی آنها را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهیم.
کد خبر: ۲۱۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ - 25December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سرهنگ سیدشفیع حسینی» معاون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در دیدار با خانواده شهید «غلامحسین دیده‌بان» که شهید شاخص بسیج اصناف کشور معرفی شده است گفت: خانواده شهید دیده‌بان در این راه بزرگ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل را صمیمانه یاری کردند.

این شهید و فرزندش شهید محمدرحیم دیده‌بان باید الگوی ما قرار گیرند و سیره و روش زندگی آنها را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهیم.

حسینی با بیان اینکه درباره حمایت از مدافعان حرم، اصناف از تمامی اقشار پررنگ‌تر ظاهر شده‌اند، افزود: استان اردبیل نیز از لحاظ میزان مشارکت مردمی در حمایت از مدافعان حرم، به عنوان استان سوم کشور مطرح است. همه این‌ها نشان از تاثیرگذاری راه و روش شهیدان است.

محمدحسین دیده‌بان فرزند شهید دیده‌بان نیز با اشاره به خاطرات شهید دیده‌بان با آیت‌الله مروج، افزود: پدرم زمان آغاز جنگ تحمیلی از طرف «مروج » امام جمعه وقت اردبیل مسئولیت ستاد پشتیبانی جنگ را برعهده گرفت و از صبح تا نیمه‌های شب انجام وظیفه می‌کرد و تا لحظه شهادتش هیچ حقوقی از این بابت نگرفت.

منصور انوار، خواهرزاده شهید دیده‌بان نیز ضمن بیان خاطراتی از شهید غلامحسین دیده‌بان، گذشت و ایثار را از جمله صفات بارز شهید دیده‌بان عنوان کرد و گفت: شهید غلامحسین دیده‌بان همواره در راه خدمت به نظام و مردم تلاش کرد و تا آخرین لحظه از این کار دست نکشید.

در ادامه لوح سپاس و تندیس ستاد بزرگداشت یادواره شهید غلامحسین دیده‌بان به اعضای خانواده وی اعطا شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آزادگان ایران  

نظر شما
پربیننده ها